• 0

(gratis) website....???

Beste ondernemers,

 

Allemaal weer lekker aan de potentie gwerkt dit weekend..? Veel vrouwen van diverse ondernemers zijn na vanochtend vast en zeker weer fluitend naar het werk gegaan...... ;D

 

Maar goed, wat ik graag wil weten is of iemand ervaring heeft, of iemand kent met het snel een eenvoudig (wel enigsinds proffesioneel) in elkaar zetten van een website?

 

Ik heb gebeld met de plaatstelijke krant en die was best bereid om mijn project te voorzien van de nodige (free) publicity. Natuurlijk is dit een mooie kans om aandacht te krijgen maar ik wil er meer mee doen!

 

In de tekst zou ik graag een url zien die verwijst naar een digitaal forum waar potentiele klanten kunnen meedenken, of een online marktonderzoek in kunnen vullen!

 

De vraag is alleen, kan dit goedkoop (eventueel zelf) en zo ja..hoe?

 

 

Groetsels,

 

Bart

 

 

 

 

ice

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Een website bouwen is natuurlijk iets wat op proffesionele wijze moet gebeuren, zeker voor een bedrijf. Je hebt te maken met verschillende concepten met het bouwen van een website om klanten aan te trekken. Zo zijn er bijvoorbeeld bepaalde teksten om mensen te trekken, bepaalde kleuren, ads en banners. Je kan uiteraard zelf de tijd er in steken om te kijken naar deze aspecten, maar het kost je een hoop tijd en moeite om echt een goed website idee op tafel te leggen waarin je deze mensen aantrekt. Je kan ook een website bedrijf hiervoor aannemen dit te doen, maar daar hangt een behoorlijk kostenplaatje aan vast. Ik zal vanavond even aan mijn vader vragen of hij misschien iemand weet die het proffesioneel, maar goedkoop voor je kan leveren. Je kan me emailen met je website details en hoe je het graag wilt hebben, dan zorg ik ervoor dat je de nodige informatie spoedig zult ontvangen.

 

 

Groetjes,

Peter Lai

Link naar reactie
  • 0

Hartsikke bedankt DNBI voor het aanbieden van hulp maar ik ben toch van plan om in eerste instantie de site geheel zelf te vervaardigen. Niet alleen omdat dit een goedkope manier is maar zeer zeker omdat het een module op school is die met een voldoende afgerond moet worden.

 

Ik heb een vraag. De site maak ik met het programma Dreamweaver, wie heeft er veel verstand van dit programma? ik heb namelijk wel een paar vragen waar ik (en een hoop collega's) niet uitkomen....

 

Bart

ice

Link naar reactie
  • 0

Het is idd geen makkelijk programma, alhoewel moeilijk ook een ander verhaal is!! Programma's als autocad, solid works derive en maple etc zijn een heeeel stuk lastiger!!

 

Maar we gaan vrolijk verder...

 

 

ice

Link naar reactie
  • 0

Kunnen iemand mij vertellen wat een professionele website in het algemeen kost? ??? Want er worden best uiteenlopende prijzen gevraagd. Zonder de kosten van hosten en domeinnaam registreren.

 

www.brandmerk.com

"Your Brand Image Is Everything"

 

www.startcapsule.nl

Link naar reactie
  • 0

Er worden ook uiteenlopende kosten gevraagd, dat is de reden dat je vraag niet zomaar beantwoord kan worden. De markt is vrij ontransparant en webdesigners/-bouwers zijn moeilijk met elkaar te vergelijken. Plus dat elke website anders is, wat wil je ermee kunnen? Wil je zelf de informatie op de pagina's kunnen wijzigen bijvoorbeeld? Is er een huisstijl waarop het design gebaseerd kan worden? Dat zijn allemaal zaken die van invloed zijn op de prijs.

 

Je kunt voor 500 euro klaar zijn, en voor 3 ton. Het beste advies wat ik je kan geven is verschillende bureau's benaderen en om offertes en referentieprojecten vragen, zodat je ze kunt vergelijken.

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Je kunt voor 500 euro klaar zijn, en voor 3 ton. Het beste advies wat ik je kan geven is verschillende bureau's benaderen en om offertes en referentieprojecten vragen, zodat je ze kunt vergelijken.

Hierbij wil ik nog even aankaarten dat het onwijs belangrijk is dat je zelf al voor ogen hebt wat je wenst met je website. Zet duidelijk op papier welke functionaliteiten je wilt. Blijf in eerste instantie bij de basis. Dromig van ALLES willen, terwijl je dat in voor nu nog niet nodig hebt kost alleen maar geld. Als je zelf niet écht technische kennis hebt, zorg dan dat de persoon waar je mee spreekt je in Jip en Janneke taal uitlegt wat er gebouwd wordt. Laat je niet gek maken door technische termen, waarvan je denk "ohhh.... het zal wel, dat zal wel nodig zijn". Er sluipen dan snel in de offerte kosten die niet nodig zijn.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 201 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.