[RE-DESIGN] Bloggende leden opgelet!

Aanbevolen berichten

Spiksplinternieuw in je Higherlevel.nl-profiel is de optie om de naam, het internetadres en de RSS-feed van je Weblog op te geven. Met name die laatste wil ik speciaal onder de aandacht brengen: voer je namelijk je feed in, dan worden op gezette tijden de laatste berichten opgehaald en in je profiel getoond!

 

Heb je net je feed toegevoegd dan kan het even duren voor de berichten getoond worden (maximaal 15 minuten). Zodra de berichten binnen zijn wordt voor andere leden in je profiel het tabblad 'Mijn Blog' zichtbaar. Anderen kunnen zo nader kennis met je maken via je weblogposts!

Link naar reactie

Dit is cool! Ik ben juist bezig mijn blogs op te tuigen! Ik verwacht deze met een paar weken online te hebben. Het aardige van RSS is dat ik straks op mijn Nederlandstalige Blog mijn laatste NL-Twits toon, op mijn HL profiel de laatste NL-Blogposts en HL verwijst weer naar mijn LinkedIn pagina op welke weer links komen naar de Engelse Blog waar de E-Twits op verschijnen....

 

Syndication in optima forma...

Link naar reactie

Of wel "mijn laatste 10 berichten" 1:1 overnemen.... Zodra je dan op het bericht klikt kom je op HL terecht.

 

 

Dat ziet er dan ongeveer zo uit, maar dan netjes opgemaakt in een kadertje enzo ;-)

 

Recente berichten

 

Re:[RE-DESIGN] Bloggende leden opgelet!

 

Ik denk dat dat wel meevalt... Ik zou op mijn blog wel van mijn laatste 10 bijdragen bijvoorbeeld het onderwerp willen laten zien. Klik op het onderwerp en je komt op...

 

Geplaatst: 1 minuut geleden

 


 

Re:Welke bedrijfsvorm? Blijf alert!

 

Ik zie bij veel (aankomend) ondernemers dat er eigenlijk maar twee opties zijn: éénmanszaak of BV. En als er samengewerkt gaat worden VOF of BV. Dat er nog vele ondernemingsvormen...

 

Geplaatst: 9 uur geleden

 


 

Re:[RE-DESIGN] Bloggende leden opgelet!

 

Twitter was even leuk omdat het nieuw was, maar ik moet nog even de juiste vorm vinden om Twitter als persoonlijke promotietool te gebruiken. Ik zou eigenlijk wel een RSS...

 

Geplaatst: 9 uur geleden

 


 

Re:winkel openen ja of nee

 

Nu heb ik een geweldig idee En hier gaat het dan vaak fout. Een ondernemer in spé met een idee, maar zonder PLAN. Je zoekt rechtvaardiging om een winkelruimte te...

 

Geplaatst: 19 uur geleden

 


 

Re:[RE-DESIGN HL] Bugs, foutjes, of andere onvolkomenheden?

 

FF2 en FF3.... Met beide brosers YABBC - code probelemen....

 

Geplaatst: 19 juli 2008, om 22:46

 


 

Re:Opstarten werving en selectiebureau

 

Norbert, Drink jij je koffie met één of twee klontjes suiker? Je bent welkom man!

 

Geplaatst: 19 juli 2008, om 4:49

 


 

Re:wat als een verpachter failliet gaat?

 

Degene die het verpacht is niet de verhuurder, deze zit dus al een paar maanden op zijn huur te wachten terwijl dit wel betaald is met de pachtsom. Het is...

 

Geplaatst: 18 juli 2008, om 15:41

 


 

Re:Opstarten werving en selectiebureau

 

Persoonlijk wordt ik heel droevig als ik hoor wat de verzorgsters van mijn wijlen oma betaald kregen om haar zo goed en kwaad als het gaat een min of meer...

 

Geplaatst: 18 juli 2008, om 13:03

 


 

Re:Opstarten werving en selectiebureau

 

Mwoa... valt wel mee hoor Bram, hooguit als een Märklin HO boemeltreintje. Maar ja ik reageer natuurlijk ook alleen maar op wat jij schrijft: WTF Wat zou de winstmarge...

 

Geplaatst: 18 juli 2008, om 10:33

 


 

Re:wat als een verpachter failliet gaat?

 

Odeon, Klopt. De pachtwet (die niet meer bestaat) heeft uitsluitend betrekking op agrarische grond en gebouwen. Maar ook in retail en horeca spreekt men in de praktijk over pacht. Google...

 

Geplaatst: 18 juli 2008, om 10:01

 


Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 161 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.