• 0

welke winkelwagen voor 2 artikelen

Gast Verwijderd account

Hallo allen,

Momenteel zijn wij bezig met een website voor het tijdschrift waar wij mee bezig zijn. Wij willen de mogelijkheid bieden om het jaarabonnement en/of een proefexemplaar te bestellen en eventueel meteen af te rekenen met iDeal. Het is dus geen webshop, het gaat maar om 2 producten.

Hoe kan ik dit het beste oplossen?

Alvast bedankt voor de reacties.

Mvg,

Oumnaas

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/16257-welke-winkelwagen-voor-2-artikelen/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

• 0

Dit is toch gewoon een reguliere webshop lijkt me, maar dan voor twee producten. Het aantal artikelen maakt niet uit, maar wat je wel wilt zijn de functionaliteiten die een webshop biedt, dus dan is het alsnog handig om gewoon naar die pakketten te kijken.

• 0

Nou ja, een gewone webshop heeft 99% zeker het winkelwagentje.... dat is voor twee producten waarvan je er altijd precies één afneemt een hoop overkill natuurlijk. Ik zou zeggen, zoek gewoon een programmeur die voor een paar honderd tot paar duizend euro iDeal betaling koppelt aan je bestelformulier / administratie.

(En eventueel in het andere topic wat hier afgelopen week was zoeken bij welke bank je iDeal al dan niet zou moeten afnemen)

• 0
Gast Verwijderd account

Bedankt voor de reacties. De optie van Merkava is wel heel goed. Maar is het dan ook mogelijk om daarnaast nog andere betalingsmogelijkheden te bieden zoals acceptgiro en eenmalge machtiging?

Is er niet ergens een stukje code te vinden als voorbeeld die dit simpel oplost?

Mvg,

Oumnaas

• 0

Bedankt voor de reacties. De optie van Merkava is wel heel goed. Maar is het dan ook mogelijk om daarnaast nog andere betalingsmogelijkheden te bieden zoals acceptgiro en eenmalge machtiging?

Is er niet ergens een stukje code te vinden als voorbeeld die dit simpel oplost?

Mvg,

Oumnaas

Kijk gewoon even hoe andere aanbieders dat oplossen.

Acceptgiro zou ik gewoon een overschrijving van maken, de gegevens daarvoor vinden klanten in hun bevestigingsmail.

Eenmalige machtging hebben we het hier op Higherlevel wel eens vaker over gehad, gebruik even de zoekfunctie om dat onderwerp voor jezelf uit te diepen. De verschillende opties moeten vrij makkelijk te implementeren zijn lijkt mij.

Ik geloof dat de Rabobank op dit moment experimenteerd met een digitale factuur. Het de bedoeling dat ddeze mogelijkheid integraal doorgevoerd gaat worden.

• 0

Die donatieknop is gewoon een implementatie van de meeste basic versie van ideal. Als je het zo eenvoudig wilt (en dus geen betalingsgegevens invullen op je site en gelijk feedback of een betaling ook daadwerkelijk uitgevoerd is) dan heb je niet meer nodig dan een contactformulier met wat extra vinkjes voor 'proefnummer', 'abonnement' en 'betaalwijze'. Kan iedere webbouwer in een paar uurtjes voor je op maat maken.

Sterker nog, code in PHP staat in de handleidingen van de banken. Bijvoorbeeld deze van de rabo. Volgens mij is er zelfs nog een eenvoudigere versie.

Of dit de handigste weg is hangt af van hoeveel handelingen je zelf nog wilt doen. Je zult bijvoorbeeld bij sommige varianten handmatig betalingen moet 'matchen' met bestellingen.

Een complete webshop is waarschijnlijk lastiger om te integreren in de rest van je site. Danwel de rest van je site in te passen in de webshop.

• 0

Het lijkt me het handigste dit specifiek voor jouw site even te laten maken door een of andere webontwikkelaar. Veel werk is het niet, in ieder geval minder dan het integreren van een complete webshop binnen je website, om daar vervolgens maar 2 producten in te verkopen.

Meer dan een paar uur werk zal het niet zijn denk ik.

• 0
Gast Verwijderd account

Bedankt allemaal voor de reacties. De man die de techniek van de site doet zat al te kijken naar allerlei oplossingen zoals quickcart. Maar blijkbaar is het veel simpeler dan dat. Ik ga dit zo terugkoppelen en hopelijk gaat het lukken.

Mvg,

Oumnaas

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar