• 0

NIMA opleidingen

Om mijn marketing activiteiten wat meer theoretisch te onderbouwen wil ik de opleiding NIMA-B Business Marketing gaan volgen. Nu wordt deze opleiding aangeboden bij verschillende opleidingsinstituten, maar ik kan nergens reviews vinden over de verschillen tussen de instituten.

 

Graag hoor ik jullie ervaringen met bijv. SRM, NCOI en ICM.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb geen ervaring met de opleiders die je noemt. Ik heb vorig jaar Nima B generieke marketing gedaan via de LOI. Wat mij betreft is dat niet echt aanrader.

 

Een van de redenen dat ik voor de LOI koos, was de online kennistester. Per hoofdstuk een redelijk aantal vragen die regelmatig herhaald worden waardoor de basis vrij makkelijk blijft hangen. Echter zaten er met enige regelmaat fouten in de antwoorden. Bij een fout antwoord komt dezelfde vraag terug in een volgende test. Om een vraag dus niet telkens weer terug te krijgen moet je het foute antwoord geven. Op zich geen probleem, want je onthoud het goede antwoord toch wel. Maar corrigeer deze fouten dan even als je er als LOI op gewezen wordt.

 

Daarnaast heb ik mij geërgerd aan het ontbreken van een index in de documentatie. Tijdens het leren geen probleem, maar als je tijdens een examentraining even snel iets wilt opzoeken, zoek je je een ongeluk als je niet exact meer weet in welk hoofdstuk je moet zoeken.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb mijn NIMA Marketing B examen gedaan zonder "cursus". Zelfstudie was het motto en voorbeeld examens maken.

 

Wil je een cursus volgen omdat je twijfelt over je eigen bekwaamheid om te leren? Of omdat het makkelijk is en je precies weet wat je moet weten?

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 198 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.