zrski Geplaatst: 23 april 2003 zrski 4,5k 26 Geplaatst: 23 april 2003 Wanneer gaat die K applicatie nou eens een keer dood. Het gebeurd me nog te vaak dat sound bytes in .ram formaat aangeleverd worden. Ik wil die real player niet instaleren want het kreng neemt mijn computer over! Ehm, ben ik de enige die zo denkt of zijn er nog meer Real Audio haters... Bij nader inzien ga ik deze topic maar naar off-topic verplaatsen. HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
R.I.P. - Benm Geplaatst: 23 april 2003 R.I.P. - Benm 7,7k 149 Geplaatst: 23 april 2003 Realaudio is inderdaad nogal een bijdehand en invasief stukje software. Je wordt voortdurend geplaagd door mededelingen over updates etcetera, die je wel kunt voorkomen wanneer je hem niet bij de windows start laat laden. Hetzelfde geldt voor mijn gevoel bij quicktime, dat (vooral in eerdere versies) ook nogal naggy was (update now, register!, pro version!). Helaas moet je toch je software wat aanpassen op het online content-aanbod, en is streaming media iets waar je niet zo snel een of andere opensource player voor kunt inzetten. Jammer, want iets als BSPlayer is een uitstekend gratis en zeur-loos product om videofiles mee te bekijken! Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie
zrski Geplaatst: 23 april 2003 Auteur zrski 4,5k 26 Geplaatst: 23 april 2003 Ja quicktime mag wat mij betreft ook naar bit-hell. maar waarschijnlijk worden de apple gebruikers daar niet fruitig van. HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
paulmatthijs Geplaatst: 23 april 2003 paulmatthijs 678 2 Geplaatst: 23 april 2003 ik zie het probleem echt niet... nergens last van. bij quicktime krijg je gewoon een venster met 'update naar pro' idd, klik, weg, klaar. bij real moet je sowieso het startcentre uitschakelen of realone nemen: extreem basic playertje, no problemo. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen