We hebben op het moment wat overtollige liquide middelen die we op een spaarrekening willen zetten. Nu wilde ik dat geld op een spaarrekening zetten van Icesave tegen 5,25% rente alleen kun je daar geen rekening op voor een bedrijf. Als ik nu de rekening op mijn eigen naam open (mijn compagnon vind dat geen probleem) krijg ik dan bij een eventuele controle problemen met de fiscus?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
RickK
RickK
Hallo,
Ik heb samen met een compagnon een vof.
We hebben op het moment wat overtollige liquide middelen die we op een spaarrekening willen zetten. Nu wilde ik dat geld op een spaarrekening zetten van Icesave tegen 5,25% rente alleen kun je daar geen rekening op voor een bedrijf. Als ik nu de rekening op mijn eigen naam open (mijn compagnon vind dat geen probleem) krijg ik dan bij een eventuele controle problemen met de fiscus?
Mvg,
Rick
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/16311-tenaamstelling-spaarrekening-vof/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
0 antwoorden op deze vraag