Ga naar inhoud
  • 0

Te dure advocaten

Op de site AD Geld en Recht las ik een artikeltje over shoppen bij advocaten. De laatste tijd las ik al vaker van dit soort artikelen met de strekking dat advocaten onbetaalbaar zijn geworden. Zie: http://www.geldenrecht.nl/consumenten/13205/Winkelen_bij_advocaat_loont.html

Nu stond onder dit artikel een AdWords-advertentie in de trant van 'Advocaten veel te duur - Niet bij Budgetadvocaat. Slechts € 99,-- per uur'. Doorgeklikt kwam ik op spam removed

Op zich vond ik dat al grappig en gewaagd, die advertentie bij zo'n artikel. En eerlijk is eerlijk, er werd op de site mooi aangehaakt op de verschillende berichten over te dure advocaten. Men richt zich kennelijk op ondernemers.

Het uurtarief klinkt goed. Wat ik van advocaten gewend ben is toch al snel € 175,- en meer per uur. En ik ken wel goedkopere alternatieven, maar soms heb je een advocaat nodig (procederen bij de rechtbank). Dan lijkt het tarief van de lowbudget advocaat wel erg concurrerend met andere juridische dienstverleners, niet zijnde advocaat.

Maar ik heb nog nooit van deze club gehoord. Wie wel? Wat is jullie indruk van deze club?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

• 0
Cyber Security Adviseur
Cyber Security Adviseur

Mijn eerste indruk is dat ik niet kan zien welke advocaten er aan dit kantoor verbonden zijn. Nog afgezien van het feit dat dit behoorlijk wringt met de gedragsregels vind ik het altijd vreemd wanneer iemand een website heeft, maar zijn of haar identiteit niet - direct - prijs geeft.

Overigens is het juist bij een beroepsgroep die toch wel een imago heeft van hoge rekeningen verstandig hierover duidelijke afspraken te maken. Ik doe dat zelf ook altijd. Als ik een uurtarief afspreek, dan spreek ik daarbij meestal ook af dat er een plafond bepaald wordt en dat wanneer dat bereikt is, eerst overlegd zal worden. Ook spreek ik regelmatig vaste prijzen af voor stappen in een procedure.

Link naar reactie
  • 0
Maar ik heb nog nooit van deze club gehoord.

Mijn eerste indruk van deze first post is wel duidelijk: SPAM SPAM SPAM bacon and SPAM

Ook een verrassende overeenkomst tussen je profielnaam en de domeinnaamhouder.

Verzekeringsadviseur voor ondernemers | AOV | Aansprakelijkheid | Cyber | Pensioen. 

Hulp nodig bij verzekeringen of wil je offertes?  → Contact

Link naar reactie
  • 0

Splikssplinter nieuwe website (geen cache, inlinks of in 'the internet wayback machine'). Afgelopen week flink bezig geweest met aanmelden op startpaginas e.d. Niet te vinden in adsense (kan alleen 'content targeting' zijn)

En jij vindt hem toevallig, wat een geluk ;)

Link naar reactie
  • 0
Mijn eerste indruk is dat ik niet kan zien welke advocaten er aan dit kantoor verbonden zijn.

SIDN info:

Beumer Advocatenkantoor

Hofstraat 24

7622LL BORNE

Netherlands

J.A. Beumer

+31 (0)742674010

info@budgetadvocaat.nl

Verzekeringsadviseur voor ondernemers | AOV | Aansprakelijkheid | Cyber | Pensioen. 

Hulp nodig bij verzekeringen of wil je offertes?  → Contact

Link naar reactie
  • 0

Een advocaat is naturlijk ook een dienstverlener. En mogelijk dat deze, net als die andee dienstverleners, hier op dit forum ook een belangrijke rol kan gaan spelen. ;) De jusidische kant heb ik hier nog niet zo vaak zien belichten.

Link naar reactie
  • 0

Splikssplinter nieuwe website (geen cache, inlinks of in 'the internet wayback machine'). Afgelopen week flink bezig geweest met aanmelden op startpaginas e.d. Niet te vinden in adsense (kan alleen 'content targeting' zijn)

En jij vindt hem toevallig, wat een geluk

Geen backlinks ook...

Marked spam and locked.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.