• 0

Kan iemand naar mijn code kijken?

Gast Verwijderd account

Hallo allen,

 

Het zou heel fijn zijn als iemand mij kan helpen met het volgende.

 

Op mijn website heb ik een aanmeldformulier waarin mensen 2 betaalmogelijkheden hebben, iDeal en 1-malige machtiging. Het probleem is dat als we op de verzendknop drukken, het totaalbedrag niet wordt mee genomen. Als we alleen het stukje testen met het totaalbedrag en dan op verzenden drukken, wordt het bedrag wel mee genomen, maar als de code geimplenteerd wordt in het formulier dan doet ie het niet. Zou iemand er naar kunnen kijken of mee denken waar het aan zou kunnen liggen. We hebben een deadline en alleen komen we er niet uit.

 

Bij voorbaat dank,

 

Oumnaas

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0
Gast Verwijderd account

Bedankt voor je reactie. Ik wist geen andere soortgelijke website, vandaar dat ik deze vraag hier maar stel.

De code is in javascript geschreven. Kun je hier iets mee?

 

Mvg,

 

Oumnaas

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

De website is nog niet online. Ik heb een .rar bestandje voor je gemaakt. Zou je mij je emailadres kunnen pm-en, dan mail ik het je wel.

 

Bedankt,

Link naar reactie
  • 0

Kun je er ook een zip van maken? Ik werk onder Linux en daar kan ik volgens mij niet een rar uitpakken. Mijn email adres vind je onder de button van @ en daarnaast staat mijn PM (private mail).

 

Tussen haakjes. Je mag nooit JavaScript laten uitrekenen wat iemand daadwerkelijk betalen moet. JavaScript wordt in de browser uitgevoerd. Dit kan gemakkelijk worden aangepast. Het eindelijke bedrag moet op de server worden berekend met bijvoorbeeld PHP, ASP of Java.

 

Groet,

 

Johannes

JavaAtWork - file upload solutions

http://www.javaatwork.com

Link naar reactie
  • 0

Ik begrijp serieus niet waarom zoiets hier gepost moet worden. Als je iets serieus met javascript doet dan heb je een web developer toolbar in je browser en Venkman javascript debugger en kun je het allemaal prima zelf. Bovendien zijn er tientallen websites die helemaal over javascript gaan, daar vind je alle antwoorden. En tenslotte, hoe moeilijk kan het allemaal zijn met javascript?

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 217 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.