Ik zit nu momenteel in de fase om financiering aan te vragen bij fin. verstrekers.
Helaas heb geen eigen vermogen.
Er is inmiddels wel een kennis van me die me fin. wilt steunen.( 1/3 van de financierig behoefte)
De resterende (2/3) van de financiering zal ik aan moeten aanvragen bij banken ofzo.
Echter wilt de gene die mij wilt steunen het geld op een rekening storten waar ik niet aan kan komen, zodat hij geen risico loopt dat ik eventueel pleite ga met het geld( een soort gesloten rekening)
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ganesha
ganesha
Geachte hl leden,
Ik zit nu momenteel in de fase om financiering aan te vragen bij fin. verstrekers.
Helaas heb geen eigen vermogen.
Er is inmiddels wel een kennis van me die me fin. wilt steunen.( 1/3 van de financierig behoefte)
De resterende (2/3) van de financiering zal ik aan moeten aanvragen bij banken ofzo.
Echter wilt de gene die mij wilt steunen het geld op een rekening storten waar ik niet aan kan komen, zodat hij geen risico loopt dat ik eventueel pleite ga met het geld( een soort gesloten rekening)
Hoe noemt men zo'n dergelijke rekening?
Ik dank u bijvoorbaad.
groetjes,
Ganesh
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/16398-investeerder-wil-geld-investeren-maar-niet-direct/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag