• 0

Nieuwsbrief versturen

Goedemiddag,

 

Ik heb een PDF aangeleverd gekegen die verstuurd moet worden als nieuwsbrief. Ik ben er alleen niet helemaal uit hoe ik dit kan versturen. De software heb ik al, dat is geen probleem, het gaat enkel om het versturen.

 

Ik heb nu een screenshot gemaakt van de PDF, opgeslagen als jpg en in de mail gezet. In principe gaat dat wel, maar de meeste mailclients blokkeren automatisch plaatjes, dus dan ziet men niet direct de nieuwsbrief.

 

Kortom: tips gevraagd :-)

 

http://www.artikelpromo.nl - Artikelen plaatsen

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hm ok, bedankt in ieder geval, dan zet ik het maar even in html en versturen maar :-)

 

Heeft iemand trouwens nog tips voor software die ik eenmaig kan kopen? Ik betaal nu 30 euro per mailing namelijk. Heeft wel vele opties, maar als ik eenmalig software kan kopen is dit misschien toch voordeliger. Ik wil in ieder geval de bounce kunnen zien en hoeveel mensen de mail openen en dergelijke.

 

http://www.artikelpromo.nl - Artikelen plaatsen

Link naar reactie
  • 0

Even een HTML mailing maken is er niet bij hoor. Inclusief testing in meerdere mailclients e.d. ben je al snel even bezig! Er zijn allerlei regels waar je jezelf aan moet houden, je mag geen CSS stylesheets e.d. gebruiken en zo meer.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Misschien dat je de e-mailing al verstuurd hebt, maar je zal inderdaad de nieuwsbrief in html moeten schrijven en je zou nog een online nieuwsbrief op de/je site kunnen zetten.

 

Je zou dan bovenaan de e-mailing kunnen zetten: Om een webversie van deze email te bekijken klik hier en dan onder klik hier de link naar je online nieuwsbrief.

Link naar reactie
  • 0

JA daar heb je gelijk in, ik zet ook een link boven en onder de mailing met de boodschap dat mensen zich kunnen uitschrijven. Ik heb enkele duizenden mailadressen, maar er zijn enkelen bij die zich volgens mij niet ingeschreven hebben voor de nieuwsbrief en ik wil niet illegaal lopen spammen, dus probeer ik het maar op te lossen door twee keer in de nieuwsbrief te noemen dat men zich kan uitschrijven.

 

http://www.artikelpromo.nl - Artikelen plaatsen

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 198 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.