• 1

Ondernemers met kleine yes momenten.

Aanbevolen berichten

  • 0

Vorige week ben ik gevraagd bij een startup en daar wordt ik zowaar ook nog wat voor betaald, en deze week kreeg ik een beetje belastinggeld terug, zelfs meer dan de kosten van de boekhouder :-)

En vanochtend kreeg ik via een HL'er een klein klusje, en mijn oog ziet weer 90%, en de poes lijkt zowaar weer aan de beterende hand (maar de factuur van de dierenkliniek hapt het belastinggeld weer weg) en mijn vader gaat nu na tien maanden eindelijk geopereerd worden en de auto heeft een nieuwe distributieriem.

Link naar reactie
  • 0

Joepie! Ik mag op het laatste moment toch nog een pitch houden, midden in de doelgroep en gratis toegang ;D

 

http://www.emerce.nl/insight.jsp?rubriek=1902637&id=2718919

 

Succes Iwan!

 

nog wat tips in onderstaande elevator pitch workshop video .....

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

Toko is verkocht.

 

Nu op naar me nieuwe toekomstplannen.

 

En da's een klein yesmoment???

 

Waarom? en wat ga je nu doen?

 

 

Zeker een klein yes moment, ging ook maar om een klein prijsje want de vorige was al verkocht en was nu weer bezig met een nieuwe op te zetten.

 

Ga nu als adviseur in de detailhandel aan de slag, vroeger altijd goedlopende dierenwinkels gehad maar om gezondheids redenen is dat niet meer mogelijk.

Link naar reactie
  • 0

Joepie! Ik mag op het laatste moment toch nog een pitch houden, midden in de doelgroep en gratis toegang ;D

 

http://www.emerce.nl/insight.jsp?rubriek=1902637&id=2718919

 

Gefeliciteerd! Laat je weten hoe het was en of je er nog wat uit hebt kunnen halen?

 

Thanx! Ik zie hem nu pas..... Helaas was ik ziek (griepje...?) vandaar dat ik ook helaas niet bij Karen was

 

Allen een goed weekend

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Even een kleine ;D

 

Ik mag een offerte maken voor 'iets', waar iedere modelautoleverancier met een klein beetje gevoel voor historie helemaal lyrisch van wordt. Helaas, helaas, kan en wil ik verder niets zeggen, maar eigenlijk is dit een giga YES moment. Ook al is het maar het uitbrengen van een offerte...

 

Als deze doorgaat, dan is ie in 'historisch' perspectief DE opdracht van dit decennium. De geschiedenis gaat zich dan herhalen en een aantal verzamelaars krijgen waarschijnlijk een waas voor de ogen, die MOETEN dit ook hebben!

 

Ach ja, je moet wel gek zijn om het hier warm van te krijgen. Als ik hier straks meer van kan vertellen, zullen de meesten zeggen, was dat het nou? 8)

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie
  • 0

Even een kleine ;D

 

Ik mag een offerte maken voor 'iets', waar iedere modelautoleverancier met een klein beetje gevoel voor historie helemaal lyrisch van wordt. Helaas, helaas, kan en wil ik verder niets zeggen, maar eigenlijk is dit een giga YES moment. Ook al is het maar het uitbrengen van een offerte...

 

Als deze doorgaat, dan is ie in 'historisch' perspectief DE opdracht van dit decennium. De geschiedenis gaat zich dan herhalen en een aantal verzamelaars krijgen waarschijnlijk een waas voor de ogen, die MOETEN dit ook hebben!

 

Ach ja, je moet wel gek zijn om het hier warm van te krijgen. Als ik hier straks meer van kan vertellen, zullen de meesten zeggen, was dat het nou? 8)

Wordt al enthousiast als ik het lees, hoewel ik idd geen idee heb waar het over gaat.

Wellicht een gevoel van herkenning omdat ik in hetzelfde (?) schuitje zit.: iets willen delen, maar nog even je mond moeten houden.

Succes met de offerte, en ik hoor het graag

Link naar reactie
  • 0

Ik kan het wel iets duidelijker maken: in het verleden zijn er dingen-met-modelauto's uitgebracht die nu zeer gewild zijn bij verzamelaars. Complete sets kosten aardig wat centen.

Men vraagt mij om zoiets weer te doen, een ding-met-modelauto's samen te stellen. Heerlijk!!!

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie
  • 0

Vandaag al mijn gemiddelde maandomzet van 2008 in de boeken staan!

 

Kredietcrisis? Welke crisis? Ik merk er niets van, de zaak heeft nog nooit zo goed gedraaid. :D

(ok, we zijn pas per 1 maart 2008 online en da's natuurlijk nog niet zo heel lang.)

 

Ik ben super blij zoals we 2009 zijn ingegaan, het beloofd veel goeds.

En dan zijn allerlei marketing acties nog niet eens van start gegaan..

 

Karen

Link naar reactie
  • 0

Zojuist bericht gekregen dat een cliënt die het faillissementsrekest al binnen heeft gekregen inmiddels met meer dan de helft van de crediteuren tot een akkoord heeft kunnen komen. En dat na één dag mouwen opstropen en stevig rondbellen! We hebben nog een paar dagen te gaan tot de faillissementszitting, en de kans wordt met de dag groter dat er vóór de zitting een akkoord is bereikt met tenmiste de steunvordering!!! Dat zou de angel wel uit het rekest kunnen halen!

 

Vorige week werd nog het advies gegeven de handdoek in de ring te gooien, nu is de kans op succes inmiddels gegroeid tot 75%.

 

Spannend? Welnee.... :P

 

D: Nog even volhouden jongen!

Link naar reactie
  • 0

Een kleine gniffel: mijn enige serieuze concurrent online in het kleine autootjes spul (amerikaans bedrijf) heeft net van een bepaalde serie mijn hele voorraad gekocht. En ik had ze al met korting van de importeur... ;D

Mijn klanten waren al voorzien en waarschijnlijk hebben zij er nog markt voor.

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 230 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.