• 1

Ondernemers met kleine yes momenten.

Aanbevolen berichten

  • 0

Het minimumloon voor 18 jaar is E 4,50.

Ik gok even: Geen kosten (thuiswonend etc) dus dat is vet verdienen. 8)

...Wat als je ziek word, hoe dan?....

 

off topic: TS gaat denk ik niet ziek worden maar een bedrijfs gezondheidsprogramma bij je volgen ;D ;D ;D

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Ik ben van de week gebeld door een journalist van het FD. Gisterenavond kreeg ik de bevestiging voor het interview over anderhalve week! YESSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Gefeliciteerd.

 

Meteen maar personeel aannemen om de drukte / aanvragen na het interview op te vangen.

Link naar reactie
  • 0

Ook een YES momentje hier......blijkbaar gegokt op een "aardig" product, in twee weken tijd geheel belangeloos aandacht aan besteed op twee druk bezochte vrouwensite's ( een Belgische en een Nederlandse) en een mailtje ontvangen dat ze dat zelfde product willen testen in een radioprogramma op een goed beluisterd Belgisch hitradiostation waar ze iedere zaterdag in een programma voor en door dames een nieuwe trend testen......met vermelding van mijn shop in het programma en op hun website......(staat wel iets tegenover maar is absoluut niet noemenswaardig...) Daar word ik nou blij van!!!!

www.kikibags.nl

Link naar reactie
  • 0

Zat gister te HLen op de WC, wordt ik geskyped door een ondernemer in Morogoro Kenya waar ik erg mijn best voor gedaan heb. Blijkt hij een toezegging te hebben gekregen van een Nederlandse investeerder voor enkele tonnen. Kijk, daar wordt ik nou vrolijk van.

 

We hebben vorig jaar trouwens 19 investeringen rond gekregen voor gemiddeld 1.5 ton per investering. Het is nog niet helemaal wat we willen, maar het beginnetje is gemaakt.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Vanmiddag telefoontje gehad van een oude leverancier met de vraag of het klopte dat ik nu iets in winkelmarketing doe.

Toen ik dit bevestigde kreeg ik een uitnodiging voor volgende week donderdag om langs te komen om meer dan 20 winkels onder handen te nemen.

Hoe hij het weet is mij een vraag maar wel leuk dat men er meteen gebruik van wil maken.

 

Hopelijk na donderdag een grote yes.

Link naar reactie
  • 0

Deze morgen een telefoontje van een investeerder die interesse heeft in mijn nieuwe product. Medio maart naar NL voor een nadere kennismaking, demo en pitch, tot nu toe 3 investeerders die serieus interesse hebben, spannend, heb er zin in. :)

 

Kijk, in deze tijden 3 geinteresseerden vinden is toch al een mooi resultaat en een bevestiging dat je op de goede weg zit. Nu er nog een mooi vervolg aan geven en je kunt denk ik door naar de echte yes-momenten

 

Succes met pitchen

 

Frans

Link naar reactie
  • 2

Het gaat al tijden niet zo goed met mijn bedrijf, zoals sommigen van jullie weten. Maar inmiddels kan ik toch al wel een klein yes-momentje noemen. In het contract staat namelijk in plaats van €400 per maand, €400 per kwartaal word inbeperkt. Dus ik eigenlijk helemaal happy met deze bevestigende mededeling (met dank ook aan innovateur).

 

Daarnaast heb ik zojuist een mailtje gekregen en een overheidsinstelling waarmee ik al contact had om een gezondheidsweek te gaan organiseren. Ik netjes een offerte gestuurd en contact onderhouden. Zojuist heb ik een e-mail gekregen van mijn contactpersoon dat het voor 99% zeker is dat de gezondheidsweek met deze offerte doorgaat. Nog geen 100%, maar heb er alle vertrouwen in dat dat wel goed komt eigenlijk. Dus ik kan nu al wel zeggen "yes", zeker omdat dit offertebedrag 5 keer zoveel is als wat ik in sommige maanden als maximale maandinkomsten waren!

Link naar reactie
  • 0

Goedemorgen Romano,

 

dat is dan twee keer goed nieuws. Misschien kun je die gezondheidsinstelling iets vertellen over je financiële situatie en ze vragen om een deel vooruit te betalen, maar zie eerst die opdracht 100% binnen te halen.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Hallo Highio

 

De organisatie waarvoor de gezondheidsweek ga organiseren is een overheidsinstelling onder het ministerie van Justitie. Een aanbetaling is ook geen gek idee wat dat betreft. Maar dan kom ik toch wel op de vraag; is het verstandig dit te doen? Ik moet dan wel eerst de definitieve offerte getekent terug ontvangen.

 

Groet,

 

Romano

Link naar reactie
  • 0

Een aanbetaling is redelijk normaal denk ik.

 

Zou het alleen niet hebben over je financiële situatie, dit wekt meer wantrouwen en voegt geen meerwaarde toe aan je voorstel. Gewoon zakelijk houden en stellen dat je bij opdracht de eerste factuur kunt sturen

 

Staat er niets in je leveringsvoorwaarden of in je eigen offerte over deelfacturen (30% bij opdracht, 30% bij aanvangen werkzaamheden, 40% na afloop of zo).

Zo niet dan vanaf nu opnemen in je volgende offertes in een apart hoofdstukje 'betalingscondities', incl. betalingstermijn etc.

Indien een klant er problemen mee heeft dan kun je er nog altijd over onderhandelen. Achteraf voor elkaar proberen te krijgen is altijd lastiger

 

En inderdaad eerst even wachten tot je offerte accoord terugkomt

 

Frans

 

Link naar reactie
  • 0

Frans, Romano, ik stelde het inderdaad een beetje verkeerd. Is het trouwens geen mooie nichemarkt, voeding- en bewegingsadvies voor mensen die in een instelling zitten?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 174 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.