• 1

Ondernemers met kleine yes momenten.

Aanbevolen berichten

  • 0

 

Ja, ik ben één van de twee directeuren, Thierry Sanders is de andere directeur. We zijn allebei gewoon directeur, zonder iets. Dus de term "algemeen directeur" is gepast alhoewel niet correct.

 

Bedankt voor je uitleg Nils. Nu begrijp ik hem! :)

 

 

Succes is geen toeval, succes is gepland.

Link naar reactie
  • 0

Een paar kleintjes die hopelijk ooit in het 'grote YESSS' topic gepost kunnen worden:

 

* Mooie lead van een VAG dealerorganisatie in het zuiden van het land. Helaas elkaar nog niet gesproken ivm vakanties, maar ik heb ondertussen een mooi product voor ze gevonden! Ik ben hier voorzichtig mee, want als iedere informatieaanvraag omgezet zou zijn in een order, was ik allang miljonair geweest...

 

* Opnieuw leuke order van de NIMAG (Suzuki importeur), is nu onderweg uit Japan (jullie kennen mijn 'rekenfout' probleem wellicht nog van een half jaar geleden...) Aangezien het aantal bestelde auto's gelijk is aan de vorige, geen ' Groot YESSS' moment. waardig..

 

* Gisteren bij een zeer interessante startup wezen praten, twee jongens die fulfilment oppakken. Heb daar o.a. over mijn toekomstige ideeen gehad en dat blijkt perfect te matchen. De 'uitdagingen' die ik nog had in mijn idee, kunnen zij perfect opvangen. Nu is het eigenlijk, bottom line, alleen nog maar een kwesie van ... gewoon DOEN... En hoe gek dat ook klinkt, daar ben ik wat huiverig voor. Bwvs is de verf van het huidige avontuur nog niet eens droog, laat staan dat er winst gemaakt wordt... En dan al weer iets nieuws... hu...

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie
  • 0

Kleintje dan: heb een leuke domeinnaam bedacht voor een projectje waarvan zowel de Nederlandse variant als de letterlijke Engelse vertaling nog vrij waren.

 

(Verder ben ik natuurlijk enthousiast over het bijbehorende idee wat ik had naar aanleiding van een ander topic hier, maar dat komt over een paar weken wel als 't af is.)

Link naar reactie
  • 0

Na een tijdje wachten maandag a.s. tweede oriënterende gesprek voor een investering in mijn toko waarmee ik over een heleboel nuttige contacten kan beschikken en tevens genoeg geld op kan halen om in principe 2 jaar zonder omzet door te kunnen draaien (terwijl ik nu ook gewoon al winst draai). Ik kan in ieder geval zorgeloos snoeihard groeien, na 3 jaar bootstrappen natuurlijk geweldig. Maar omdat nog niks concreet is, nog geen enorme Yes.

Link naar reactie
  • 0

3 jaar bootstrappen... Dat zou de stelling van een kennis onderbouwen dat je inderdaad minstens drie jaar moet volhouden bij een internet onderneming :)

 

Om niet offtopic te zijn: Gisterenavond heeft onze foto site de miljoenste upload verwerkt. :) Toch raar hoe een mens waarde kan hechten aan bepaalde getallen, terwijl 999.999 en 1.000.001 net zo uniek zijn.

Link naar reactie
  • 0

heel goed! Ook een niet zo heel klein yes moment lijkt me. Heb je de miljoenste upload een mooi gouden randje gegeven? Welke is het?

Dat is weer een beetje jammer.... naast een site vol met allemaal mooie foto's doen we ook een soort imageshack kloon (vooral ter promotie). En laat de miljoenste upload nou net een plaatje daar in zijn... Dus helaas geen kans om de foto zelf uit te lichten.

Link naar reactie
  • 0

heel goed! Ook een niet zo heel klein yes moment lijkt me. Heb je de miljoenste upload een mooi gouden randje gegeven? Welke is het?

Dat is weer een beetje jammer.... naast een site vol met allemaal mooie foto's doen we ook een soort imageshack kloon (vooral ter promotie). En laat de miljoenste upload nou net een plaatje daar in zijn... Dus helaas geen kans om de foto zelf uit te lichten.

 

Ik hoor het al. Jullie zijn te eerlijk voor deze wereld.

 

Link naar reactie
  • 0

Een kleintje, maar het is er wel een: Per 1 oktober verhuizen naar bedrijfspand en dan "zolderkamer-bedrijfje" af.

 

Dat is, zeker als het je eerste bedrijf is, een niet zo heel klein yes moment, toch? Mooi!

 

Wanneer is de openingsborrel?

 

 

Het is mijn eerste bedrijf, dus inderdaad best wel een stap. Ja, de openingsborrel.dat hangt van de levering van de internetverbinding af. Dat gaat helaas allemaal nog al moeizaam.

Chatteam, live chat contactcenter - www.chatteam.nl

4fence - internet & vormgeving - www.4fence.nl

Linkedin: http://www.linkedin.com/in/jhekke

Link naar reactie
  • 1

Nee, dat hangt van de levertijd van de tap + muziekinstallatie af! ;)

Ik vond het ook al heel vreemd, moeten de bezoekers internet hebben tijdens de openingsborrel? ;)

 

Maar gefeliciteerd Jeroen#! Netjes, in dik 1,5 jaar zag ik?

Je zit hier niet zo ver vandaan dus wat dat betreft kan ik wel even langskomen bij de openingsborrel, zal m'n laptopje meenemen dan! ;)

Link naar reactie
  • 1

Maar gefeliciteerd Jeroen#! Netjes, in dik 1,5 jaar zag ik?

Je zit hier niet zo ver vandaan dus wat dat betreft kan ik wel even langskomen bij de openingsborrel, zal m'n laptopje meenemen dan! ;)

 

Inderdaad in 1,5 jaar. Het leuke isl dat beginnen een spannende stap is en dit weer. Ik hoop 1 oktober er te kunnen zitten. Hou het eerst even simpel en daarna kleine verbouwen en dan opening. Als het zo ver is zal ik even een seintje geven, maar je mag natuurlijk altijd even langskomen. En ja, je mag je laptop dan ook meenemen.

Chatteam, live chat contactcenter - www.chatteam.nl

4fence - internet & vormgeving - www.4fence.nl

Linkedin: http://www.linkedin.com/in/jhekke

Link naar reactie
  • 1

Tja, wellicht niet zo goed om te zeggen, maar ben toch blij dat vandaag, na 8 dagen nadat het Bedrijfsgezondheidsprogramma voor ZZP-ers bekend is gemaakt, de eerste offerteaanvraag voor Maatwerk is aangevraagd... Nu maar hopen dat het uitkomt op tot een daadwerkelijk abonnement... Maar ik vind het toch wel een tof gevoel!

 

Hartstikke goed! Ik kan me goed voorstellen hoe jij je voelt ;), toen ik mijn allereerste aanvraag kreeg was ik ook helemaal hyper 8)

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Ik heb van de week een headset gekocht om de telefonische coaching met mijn klanten nog soepeler te laten verlopen. Het is een verademing om niet een uur met de telefoon in de hand te zitten en nu de handen vrij te hebben om aantekeningen te maken en mijzelf af en toe lekker uit te rekken. ;D

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 158 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.