• 1

Ondernemers met kleine yes momenten.

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb van de week een headset gekocht om de telefonische coaching met mijn klanten nog soepeler te laten verlopen. Het is een verademing om niet een uur met de telefoon in de hand te zitten en nu de handen vrij te hebben om aantekeningen te maken en mijzelf af en toe lekker uit te rekken. ;D

 

Te gek. Laat de champagne dan maar snel vloeien.

Link naar reactie
  • 0

ehm, misschien rare vraag, maar, ehm, op je buro in de fik zetten?

 

Printjes aan het etsen, hoorde dat m'n persulfaatbadje aan de kook ging (niet goed voor de luchtwegen) dus gooi een overheadsheet op m'n buro op een waxinelichtje. Conclusie mannen moeten niet multitasken ;D

 

Prima aktie, overheadsheet op een waxinelichtje gooien. Effect alleen nogal tegengesteld aan de bedoeling.

Link naar reactie
  • 0

Mijn kleine yesmoment is meestal wanneer ik bij een opdrachtgever over de vloer kom, mijn projectje doe en vervolgens gevraagd ook nog iets anders te doen en vervolgens nog een andere klus. Geeft mij, los van de omzet, het lekkere gevoel dat men blijkbaar voldoende vertrouwen in mij heeft om ook andere klussen te laten opknappen.

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Mijn kleine yesmoment is meestal wanneer ik bij een opdrachtgever over de vloer kom, mijn projectje doe en vervolgens gevraagd ook nog iets anders te doen en vervolgens nog een andere klus. Geeft mij, los van de omzet, het lekkere gevoel dat men blijkbaar voldoende vertrouwen in mij heeft om ook andere klussen te laten opknappen.

 

Dat is zeker een lekker gevoel en daarnaast heb je ook zulke klanten nodig, want dan bouw je een netwerk op van een vast klanten bestand.

Link naar reactie
  • 0

Iedere branche kent haar prijzen, zo ook de reisbranche. Een van de belangrijkste is de Innovatie Veer die elk jaar word uitgereikt. Dit jaar ben ik een van genomineerde, ik hoop volgende week een bericht te kunnen plaatsen bij de Grote YES momenten.

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Iedere branche kent haar prijzen, zo ook de reisbranche. Een van de belangrijkste is de Innovatie Veer die elk jaar word uitgereikt. Dit jaar ben ik een van genomineerde, ik hoop volgende week een bericht te kunnen plaatsen bij de Grote YES momenten.

 

Zet 'm op!!

 

Dank! Ik kan er echter niets meer aan doen, de winnaars zij al bekend alleen moeten wij een weekje op de uitslag wachten

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Iedere branche kent haar prijzen, zo ook de reisbranche. Een van de belangrijkste is de Innovatie Veer die elk jaar word uitgereikt. Dit jaar ben ik een van genomineerde, ik hoop volgende week een bericht te kunnen plaatsen bij de Grote YES momenten.

 

Zet 'm op!!

 

Dank! Ik kan er echter niets meer aan doen, de winnaars zij al bekend alleen moeten wij een weekje op de uitslag wachten

 

Jawel, hoe meer positief je denkt, hoe groter de kans dat je eerste wordt. De beste manier om een prijs te winnen is te doen alsof je hem al gewonnen hebt, zei iemand ooit (Napoleon geloof ik, maar dan over oorlogen).

 

Link naar reactie
  • 0

Iedere branche kent haar prijzen, zo ook de reisbranche. Een van de belangrijkste is de Innovatie Veer die elk jaar word uitgereikt. Dit jaar ben ik een van genomineerde, ik hoop volgende week een bericht te kunnen plaatsen bij de Grote YES momenten.

 

Zet 'm op!!

 

Dank! Ik kan er echter niets meer aan doen, de winnaars zij al bekend alleen moeten wij een weekje op de uitslag wachten

 

Jawel, hoe meer positief je denkt, hoe groter de kans dat je eerste wordt. De beste manier om een prijs te winnen is te doen alsof je hem al gewonnen hebt, zei iemand ooit (Napoleon geloof ik, maar dan over oorlogen).

 

 

Ok kijk da's nou een fijne positieve reactie, ik trek de fles vast open

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Iedere branche kent haar prijzen, zo ook de reisbranche. Een van de belangrijkste is de Innovatie Veer die elk jaar word uitgereikt. Dit jaar ben ik een van genomineerde, ik hoop volgende week een bericht te kunnen plaatsen bij de Grote YES momenten.

Zet 'm op!!

Dank! Ik kan er echter niets meer aan doen, de winnaars zij al bekend alleen moeten wij een weekje op de uitslag wachten

Jawel, hoe meer positief je denkt, hoe groter de kans dat je eerste wordt. De beste manier om een prijs te winnen is te doen alsof je hem al gewonnen hebt, zei iemand ooit (Napoleon geloof ik, maar dan over oorlogen).

Ok kijk da's nou een fijne positieve reactie, ik trek de fles vast open

 

Ehm, reken dan ook op een stel HL'ers om 'm te helpen legen :-)

 

Link naar reactie
  • 0

Ik heb er nu zelfs 4, van die hele kleine yes momenten.

 

1: Nieuwe website online, heeft lang geduurd maar het resultaat mag er wezen tegen over oude site.

2: Eindelijk op eerste plaats in google bij zoekresultaat op textielbedrukking.

3: Eerste order via Frankrijk geplaatst.

4: Ik mag sample's gaan maken voor shirtjes voor een bekende Nederlandse artiest. Als

sample's goed gekeurd zijn en order geplaatst word, word dit voor mij een heel groot YES! moment.

Link naar reactie
  • 1

Voglende week even op bezoek bij de marketing afdeling van Louwman & Parqui...

 

En de bedrijfswagensafdeling van Autobedrijf van Mossel gaat mijn bus gebruiken, inclusief een aantal modellen, op hun stand tijdens de KleinTransport Totaal beurs in de Brabanthallen in 's-Hertogenbosch.

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie
  • 0

Al een paar maanden bezig met een CRM/MRM-pakket voor een bepaalde niche-markt. Het heeft sinds 3 weken eindelijk helemaal vorm (in platte pagina's zonder codering is alles te zien) daar zijn we mee op pad geweest op te verkopen. Van de 10 gesprekken gaan er 9!! het contract tekenen en vanaf 1 januari draaien ze allemaal op onze software.

 

Het gaat nu zo goed dat de eerste lanceringen wel problemen moeten geven, anders is het wel heel bizar. Vandaar de kleine Yes! Als het werkt komt de grote YES!!! na de eerste maand omzet.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 148 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.