• 1

Ondernemers met kleine yes momenten.

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb je website een tijdje geleden gelezen, mooi geschreven. Ik kan me voorstellen dat zo'n operatie je inderdaad flink beperkt in je bewegingen. Succes!

 

Kantoorwerk in de zin van de administratie verwacht ik eigenlijk in de eerste week weer op te kunnen pakken ná de operatie, maar met name het masseer-werk zelf, dat zal even op zich laten wachten. Ik masseer gebruikelijk met een behoorlijke dosis kracht, wat met name uit het te opereren gebied komt. Dus het zal ook voordat ik weer op het huidige niveau ben, even duren. Maar vind ik niet erg: uiteindelijk komt het goed.

Link naar reactie
  • 0

yes momentje: een wanhopige nieuwe klant uit Slowakije geholpen met bestelling, ook al weet k niet eens zeker of de betaling gelukt is (erg onduidelijke screenshot als betaalbewijs) ga ik toch vandaag als service het product met spoed opsturen!

aarrgh moment: na 8 maanden nog steeds geen betaling van ooit goede klant .. als uiterste maatregel hem aan de schandpaal genageld voordat ik morgen een incassobureau inschakel... (leveren die nog ooit echt waar voor hun geld??)

Link naar reactie
  • 0

yes momentje: een wanhopige nieuwe klant uit Slowakije geholpen met bestelling, ook al weet k niet eens zeker of de betaling gelukt is (erg onduidelijke screenshot als betaalbewijs) ga ik toch vandaag als service het product met spoed opsturen!

aarrgh moment: na 8 maanden nog steeds geen betaling van ooit goede klant .. als uiterste maatregel hem aan de schandpaal genageld voordat ik morgen een incassobureau inschakel... (leveren die nog ooit echt waar voor hun geld??)

Ik wou eerst alleen reageren op het eerste gedeelte van je bericht, toen ik het laatste gedeelte zag. Allereerst gefeliciteerd met de nieuwe klant maar pas hier absoluut mee op want door aan te geven dat men wanhopig is doen "ze" een beroep op je hulpvaardigheid. Het kan goed uitpakken maar wees alsjeblieft voorzichtig als het om een serieus bedrag gaat. Vooral omdat het een nieuwe klant betreft brengt dit nogal wat risico's met zich mee. Kun je niet beter wachten tot de betaling binnen is, ook al is er (ogenschijnlijk) spoed bij?

 

Wat betreft het tweede gedeelte: ja, maar een ritje Slowakije is mij te ver ;)

 

Update: Top! Hopelijk het begin van een goede relatie. Succes!

Site: Incassobureau particulier en bedrijf - E-mail : luuc@luuc.eu

Link naar reactie
  • 0

Dan is het soms handig veel kennissen te hebben, zonodig kan ik in dat land met een kennis contact opnemen en die zou haar dan verwittigen.

Ze was zelfs vergeten om haar straat en huisnummer op te geven , wat ze daarna per email deed.

Sowieso klopt het telefoonnummer, ik controleer tegenwoordig eigenlijk vrijwel standaard alle nummers bij machtigingen, die gaan het vaakst mis!

Link naar reactie
  • 0

Yes!

 

De nieuwe schoonheidssalon van mijn vrouw is klaar! Van de zolder naar een echt pand! Weekje geklust en morgen de eerste klanten! Zaterdag open dag!

 

Gefeliciteerd. Ik zou zeggen: geniet ervan. Een open dag is altijd een leuk feestje en zorg voor leuke publiciteit. Misschien een leuke openingsaanbieding voor de mensen die langs komen?

Link naar reactie
  • 0

Openingsaanbieding is inderdaad al gemaakt en ligt al in de brievenbus in de wijk!

 

Is wel leuk want in de verbouwingsweek hebben al een aantal nieuwe klanten meteen een afspraak gemaakt.

 

Persoonlijk ook nog een klein yes momentje! Nieuwe auto wordt aankomende vrijdag geleverd! Eerste zakelijke nieuwe auto!

Link naar reactie
  • 1

Yes .... eindelijk vakantie.

 

Voor het eerst sinds jaren kan de zaak eens gewoon twee weken dicht.

Even alle stress weg laten glijden en genieten van een welverdiende periode RUST.

 

Voor diegene die het ook verdienen: ik wens het jullie ook toe.

 

Gr

Devlinx

Suscipere et finire

Link naar reactie
  • 4

Dat moet je eigenlijk wat breder uitmeten en serieus doen alsof je een sponsordeal hebt met PostNL Bijv. via de blog op je site. Daar live bijhouden hoeveel postbodes en in welke regio's ze met jouw sokken lopen. Kijken hoe snel je de directie bereid gevonden hebt om in te grijpen :D

Link naar reactie
  • 1

@Danny: misschien eens een A/B test houden met verschillende verpakkingen? Bv plat doosje tov envelop. Wel of geen logo's zichtbaar etc.

 

Ik vind het idee van Wouter ook erg sterk.

 

"Nederlandse postbode's erg tevreden over FT sokken ..."

 

Het doosje is blanco,zonder enige vorm van herkenning...

 

 

 

kan er ook een AB test gehouden worden of ze met bepaalde sokken de post wel op tijd en in de juiste brievenbus brengen? ;D

 

Ben een blog(thanks Wouter!!! ) aan het schrijven en zocht even uit welke kleuren er niet ontbreken. Oranje is nog nooit gejat,wellicht krijgen ze die al bij het PostNL kledingpakket :)

 

Danny

 

 

Link naar reactie
  • 0

Volgens mij zouden veel meer webwinkeliers dit kunnen starten.

Wellicht centraal ergens... nog meer impact... Alle webwinkeliers laten zien (concreet, met T&T codes etc) welke pakketten missen.

 

wijsponsorenpostnl.nl

 

"Ja, die arme postbodes hebben het zo slecht, die mogen van ons best pakketjes achterhouden"

 

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie
  • 0

Kleine aanvulling: Dit zijn de torens van Justitie en Binnenlandse Zaken (JuBi-torens) waar de tillers van herman aan het werk gaan

 

01_jubi_IMG_4324.jpg

 

In combinatie met de bekendheid van Gispen een mooie kans om voet aan de grond te krijgen in mijn wereldje

 

Langsgaan, filmpje maken, vragen waar nog verbeterpunten zitten en doorontwikkelen.

 

Plaats ik het wel weer op mn blog :)

 

@spammelder: fotobron veranderd naar een andere website ipv mijn eigen blog. Dank voor de melding

Link naar reactie
  • 0

Ook een klein yes momentje dan :)

 

M`n compagnon ervan kunnen overtuigen dat we dit jaar op Jet Power 2012 MOETEN STAAN............

 

Dat is DE model jet beurs in Europa welke 3 dagen duurt en waar vrijwel alle fabrikanten die model jet vliegtuigen aanbieden aanwezig zullen zijn.

Tevens diverse (vooral Duitse) winkels te vinden die hun waar aanbieden.

 

Wij, als eigenlijk enige model jet shop in Nederland, moeten daar toch staan om voornamelijk te netwerken :P

 

Het gros van de Nederlandse jetvliegers komt zich daar vergapen al het mooie spul en dat is voor ons de manier om ze te laten zien dat we er nog steeds zijn en dat we hard aan het werk zijn om onze dealerschappen en assortiment uit te breiden.

 

Ook de plek om de (veelal) oosterse fabrikanten eens In Real Life te spreken.

 

Meteen maar een 5 meter stand genomen om goed uit te kunnen pakken met modellen etc. 8)

 

 

Als voorbereiding eerst 2 dagen een model jet vliegshow in België waar het voornamelijk om alleen vliegen gaat maar waar wij ook met een stand aanwezig zullen zijn.

 

 

Grt,

Berto.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 202 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.