• 1

Ondernemers met kleine yes momenten.

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb er nu zelfs 4, van die hele kleine yes momenten.

 

1: Nieuwe website online, heeft lang geduurd maar het resultaat mag er wezen tegen over oude site.

2: Eindelijk op eerste plaats in google bij zoekresultaat op textielbedrukking.

3: Eerste order via Frankrijk geplaatst.

4: Ik mag sample's gaan maken voor shirtjes voor een bekende Nederlandse artiest. Als

sample's goed gekeurd zijn en order geplaatst word, word dit voor mij een heel groot YES! moment.

 

Nu moeten we ook weer niet te bescheiden worden qua yes momenten. Die laatste twee vind ik wel groot hoor, zeker samen :-)

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Kleine yes: omroep flevoland belde vandaag om een radio- en tv- item te maken van onze activiteiten :-) leuk!

 

Dit vind ik een groot yes-moment. Hoe is het gegaan?

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Ik heb er nu zelfs 4, van die hele kleine yes momenten.

 

1: Nieuwe website online, heeft lang geduurd maar het resultaat mag er wezen tegen over oude site.

2: Eindelijk op eerste plaats in google bij zoekresultaat op textielbedrukking.

3: Eerste order via Frankrijk geplaatst.

4: Ik mag sample's gaan maken voor shirtjes voor een bekende Nederlandse artiest. Als

sample's goed gekeurd zijn en order geplaatst word, word dit voor mij een heel groot YES! moment.

 

Nu moeten we ook weer niet te bescheiden worden qua yes momenten. Die laatste twee vind ik wel groot hoor, zeker samen :-)

 

Helemaal mee eens Christine. Gefeliciteerd met je order en de sample's die je mag maken. Laat ons weten of de sample's goedgekeurd zijn :)

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Mijn eerste cursus zit vol! Op de valreep nog twee aanmeldingen gekregen. Zaterdag is de aftrap.

 

Heel veel succes met je cursus. Om wat voor cursus gaat het?

Link naar reactie
  • 1

Vanmorgen bij de oogarts, het zicht in mijn ene oog is met 20% omhoog, van 30% naar 50%. Volgens de oogarts moet ik daar heel blij mee zijn omdat het zicht bij veel mensen met deze aandoening helemaal nooit meer beter wordt.

Proficiat!

 

 

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 1

Ik was weer even aan het kijken wat er allemaal gepubliceerd stond over HealthLife Bloxxes en toen kwam ik op de website van de provincie Groningen waar mijn persbericht was gepubliceerd, maar vond het wel een grappige combinatie. Het is te lezen op de website van de provincie.

 

Ik vind het toch wel een beetje een eer dat ze HealthLife Bloxxes zien onder mom van "Er gaat niets boven Groningen"

Link naar reactie
  • 0

De kartonnen wieg (en mijn website...) die ik verkoop komt te staan in het VT Wonen huis op de woonbeurs, in december komt-ie te staan in het blad Happinez, ik krijg steeds meer orders binnen en er zijn weer wat mensen lid geworden van de Katie&co. Hyve.

 

Yes, yes, yes, yes...

Katie&co. | Superleuke dingen voor jou en de kids | www.katieco.nl

Link naar reactie
  • 1

Een heel kleintje dan. Ik doe onderzoek naar gegevensverwerkingsmodelvergelijkingen. Ja sorry, dat staat in het Engels los van elkaar. Anyway, vanavond zat ik op iTunes, en ik kreeg ineens zo'n yes momentje.

 

Niks is slecht zolang je het kan vergelijken met jezelf, en het heeft daarom waarde of niet. Dus dat weet je dan. Stel dat vast en je hoeft in feite vrij weinig conflicten meer aan te gaan, en je bent succesvol voor anderen, en jezelf! Nou, dank je wel HigherLevel, dat ik dat heb mogen leren.

 

Ik heb er ook meteen een technische toepassing voor, want op deze manier kan ik ISO9126 spiegelen in het DPE base model. Dit model drukt de fasen uit, binnen 1 evolutiestap van een gegevensverwerkingssysteem. En verdeelt dat systeem over de basisaspecten van een evolutie. Met als beoogd resultaat dat het vermogen aan gegevensverwerking van de klantorganisatie is toegenomen. Dit is een model vergelijking waar ik een extern model in betrek. Hierdoor neemt de waarde van beiden toe.

 

 

-reutel, zweef-

 

En voor de zuiverheid laat ik het woordje software even hier weg, en beperk ik het even vanuit gegevensverwerking. Dit is namelijk wat organisaties nodig hebben.

 

Alle goeds, Stef van Wijk.

 

-edit: reuswaardig misschien, toch nog een foutje, super weer om dat te vinden, top.

Boterham dubbel vouwen? Ik kan het niet.

Link naar reactie
  • -1

Het drong ook niet meteen tot mij door. De sleutel is dat het ego alleen kan bestaan in relatie tot zijn omgeving. In plaats van dat je als mens onafhankelijk bent.

 

Valt dat muntje, is het eigenlijk heel eenvoudig, en waard om te bestuderen.

 

-edit, dit stuk heb ik verder er uitgehaald.

[-edit]

Vandaag had ik een gesprek met de man die de gezamelijke ruimten schoonmaakt van o.a. rond mijn adres. Ik vertelde hem dat hoe verder in de geschiedenis verwachtingen liggen van het leven, en hoe ambitieuzer die ook mogen zijn. De waarschijnlijkheid op teleurstelling is groter.

In het moment nu kan je alleen maar doen, en het tegenovergestelde. Als het tegenovergestelde van wat je wil bereiken nu zo is, draai je het om. En doe je het nog een keer. Er is steeds minder teleurstelling, naarmate er meer concentratie nu is.

 

KIS.

 

En als wat gedaan wordt dat gene is waar je passie ligt, zit je goed. En echt, wat wil je nog meer?

 

Passie en gezondheid, proost en alle goeds, Stef van Wijk.

[/-edit]

Maak er nu een yes moment van dat de rest van je leven duurt. En reeds al bezig? Dan toch verder!

 

Ook al zijn er mensen met als middle name Thomas. Het is het waard om te proberen. En wees geconcentreerd op zaken waar de gemeenschap waar je in woont feitelijk voordeel uithaalt. Bij feiten horen kwaliteiten ...

Boterham dubbel vouwen? Ik kan het niet.

Link naar reactie
  • 0

Normaliter zijn offertes geen yes momenten, maar deze is dusdanig groot... 40.000 autokes!

Gelukkig wil de fabrikant in Dld. goed meewerken, maar dit is wel een spannende.... :P

Er zit een keiharde deadline aan en dat in combinatie met het hele grote aantal is het nog maar de vraag of ik daaraan kan voldoen. Maar spannend is het!

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie
  • 0

Normaliter zijn offertes geen yes momenten, maar deze is dusdanig groot... 40.000 autokes!

Gelukkig wil de fabrikant in Dld. goed meewerken, maar dit is wel een spannende.... :P

Er zit een keiharde deadline aan en dat in combinatie met het hele grote aantal is het nog maar de vraag of ik daaraan kan voldoen. Maar spannend is het!

 

Ik hoop dat het allemaal lukken gaat met de megaorder.

Link naar reactie
  • 0
I was looking at your blog this morning; a lot of great forecasting activity! I'm creating an e-Newsletter to send out to the mailing list and past members, with the goal of encouraging them to renew. May I include a link to your website in the newsletter, as a resource?

 

Aardig berichtje van de grootste club in mijn vakgebied. Mijn forecasting blog is blijkbaar een resource geworden.

 

yes

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 169 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.