• 0

Oneerlijke en foute bedrijven.

Hoe kan ik andere eerlijke kleine zelfstandige behoede tegen oneerlijke en foute bedrijven die schandalige praktijken er op na houden?

Zonder beschuldigd te worden van smaad?

 

Ik wil ze aan de schandpaal nagelen. (maar waar kan dat ?)

Ik wil ze bekend maken zodat ze met hun ingenieuse handelsvoorwaarden geen meerdere slachtoffers maken.

Aan de hand van hun voorwaarden hebben ze namelijk er meer profijt als hun bemiddeling stuk loopt dan dat het door gaat.

Ik ben in ieder geval kwaad genoeg om eventueel nog andere zaken dan dit te gaan ondernemen jegens hun.

Het is ongeloofelijk hoe ze mij behandelt hebben en andere dit in de toekomst ook aan kunnen gaan doen. >:( >:( >:( >:(

 

Heeft iemand een idee ?

 

Anoniem

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Het zou inderdaad goed zijn die bedrijven die aan de kaak te stellen.

Het bekend kunnen maken van van dit soort bedrijven zou serieus ten voordele zijn voor andere bedrijven.

 

Echter wanbetalers vind ik niet tot je geschetste foute bedrijven behoren want ook zij kunnen slachtoffer zijn van het sneeuwbal, lawine effect.

Het moeten bedrijven zijn die in de catorie oplichters behoren.

 

Wat beschuldiging van smaad betreft weet ik niet in hoeverre je de naam van het betreffende via dit forum vrij mag tonen.

Misschien dat de juridisch expert van dit forum er een anwoord op weet en je verder kan helpen.

Je moet wel je standpunt genoeg kunnen onderbouwen en voldoende bewijzen hebben voor je dit een bedrijf dit aandoet.

 

Ik begrijp dat je dit vanwege de verstrekkende gevolgen die het kan hebben voor jou dit anoniem wil doen.

Misschien is er de mogelijkheid om verschillende forumleden op verzoek de naam van de oplichters en je verhaal per e-mail toe te doen.

En er wordt in ieder geval een mogelijkheid geopend voor andere die met dezelfde problemen zitten dit voorbeeld te volgen.

 

m.v.g

 

Chris

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Nou, ik vind dat je je ervaringen gewoon moet kunnen vertellen. Als iemand jouw slecht behandeld heeft dan moet je dat kunnen delen. Ik kan me niet voorstellen dat ze zo snel met smaad gaan gooien (ze hebben immers zelf ook dingen fout gedaan).

 

Als je een bericht plaatst wil ik wel even contact met ze opnemen zodat ze zelf kunnen reageren.

 

Ik zal voor de zekerheid lawman even vragen wat hij hier van vindt.

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
  • 0

Een mening is nog lang geen smaad. Als je jouw mening enigszins motiveert, geldt gewoon de gangbare vrijheid. Het bedrijf in kwestie kan toch op zijn beurt ook een mening geven...

 

Het zou trouwens wel een interessante zaak kunnen zijn. Wat is smaad op internet? Geldt het principe van hoor en wederhoor ook voor fora (dat is geen grondrecht maar een journalistiek beginsel)?

 

Hoe dan ook: je hoort zelden dat een rechter een smaadklacht honoreert.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 207 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.