• 0

website maken in Indonesia

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Je bedoelt dus:

 

Een NL's bedrijf dat zijn diensten als website bouwer in NL aanbiedt en de websites wil laten maken in een lage lonen land zoals Indonesië?

 

Waarom zouden NL'se bedrijven (op kostenbesparing na) dat willen doen daar?

 

Dat outsourcen blijkt bij veel bedrijven toch niet altijd mee te vallen. Alleen heel specifieke dingen worden vaak naar dat soort landen uitbesteed. Wat voor diensten biedt dat/jouw bedrijf daar aan dan?

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Beste Yannick,

1 maand geleden heb ik website nodig voor mijn bedrijf en ik heb in Indonesia laten maken via mijn vriend en het is erg goodkoop en hij wil met mij samenwerken voor nederlandse website design bedrijf. Hij doet van ontwerp tot die product klaar is.

Groetjes

Haris

Link naar reactie
  • 0

.... ik heb in Indonesia laten maken via mijn vriend en het is erg goodkoop ....

 

Tsjah, wat is goedkoop? Goedkoop kan achteraf vaak duurkoop blijken.

 

Wat zijn dan precies de diensten die hij/jullie aanbieden?

 

Je had een website nodig voor je eigen bedrijf en nu ga je samen met hem proberen websites te slijten in NL?

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Beste lezer,

Ik zoek nederlandse website bedrijf die willen het werk in Indonesia laten maken.

Groet

Haris

 

Hoi Harris,

 

Ik snap dat je een websitebouwer in Indonesie kent die (goedkoop) websites bouwt en jij zoekt bedrijven die het interessant vinden om door hem sites te laten bouwen. Wellicht is het handig als je hier ook vermeldt waarom we dat door (of samen met) jouw Indonesische vriend zouden moeten laten doen. Wat zijn zijn sterke punten (behalve goedkoop)? Heeft je vriend zelf een website met een portfolio die men kan bekijken? Wat voor garantie wordt er gegeven? Hoe verloopt de ondersteuning als de site is opgeleverd? (Of wordt dat iets te veel reclame voor op dit Forum?)

 

Ik geloof overigens best dat het interessant kan zijn voor een Nederlands bedrijf om het bouwen van een website in een lage lonen land te laten doen (India en Oost Europa kende ik in dit verband al, Indonesie nog niet). Zeker als er een Nederlandse tussenpartij is waarmee je goed kunt communiceren en die de contacten met de bouwer onderhoudt.

www.socotoko.com - advertising with a widget

Link naar reactie
  • 0

Dit topic moet geen reclame topic worden voor het bedrijf van u/uw kennis.

 

Beantwoord eerder vragen als: waarom zouden Nederlandse bedrijven met een websitebouwer in Indonesië aan de slag willen? Wat voor voordelen biedt het? Of is het puur en alleen het prijskaartje?

 

Ook ben ik benieuwd naar de eerder (door mij en andere) gestelde vragen en de antwoorden daarop. Graag een reactie op die vragen dus.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Voor mijn gevoel gaat deze topic over "ik ben op zoek naar klanten". Daar is dit forum niet voor bedoeld. Als je vragen hebt m.b.t. ondernemerschap ben je uiteraard van harte welkom in de daarvoor bestemde boards.

Dit topic gaat op slot.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 128 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.