• 0

Voor wie plannen heeft met zon- en/of windenergie

Net gelezen via trendwatching.

3tiergroup is bezig om een dienst op te zetten waardoor mensen die van plan zijn om te investeren in zon- en/of windenergie beter kunnen bepalen op welke locatie zo'n installatie rendabeler zal zijn.

Helaas nog geen gegevens voor Nederland en België (pas na 30 september 2008) maar wél innovatief! Toch handig om te weten op welke plek er consequent meer wind/zon is te vinden, wanneer je hierin gaat investeren.

Bekijk de website hier.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

• 0

Betreffende zonne-energie is dat ook gewoon voor de hele EU openbaar te vinden, zoals hier. Ook voor wind-energie zijn er diverse mappen. Neemt niet weg dat het wel een goed initiatief is natuurlijk ;)

“Innovation distinguishes between a leader and a follower.”

• 0

Geweldig,

Heb ik net een bedrijfspand in Tilburg gekocht met een ligt schuin dak van 100m2 op het zuiden, kan ik op internet gaan bekijken waar ik het beste kan investeren in zonne-energie...

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar