• 0

Contracten Binnenhalen

Hallo Allemaanl,

 

Ik heb een beetje raad nodig van mensen met veel kennis van zaken.

Ik ben namelijk een contract aan het binnenhalen om exclusieve verdeler van een kledingsmerk te worden in 5 landen,

Ik heb mijn voorstel reeds gedaan, en de interesse was hoog.

 

Het is een heel groot stappenplan zal ik maar zeggen, waarrond ik een soort van Sales Netwerk heb opgebouwd.

Nu wil ik natuurlijk direct klaar staan om er aan te beginnen als die mensen ja zeggen.

 

maar natuurlijk moet ik hiervoor een contract opmaken.

Denken jullie dat het best is dat ik hiervoor naar een advocaat ga of hoe pakken jullie zo'n zaken aan.

Het is namelijk mijn eerste groot contract dat ik zou binnenhalen..

 

Ik hoop in ieder geval dat iemand mij hier goede advies kan geven.

Met dank bij voorbaat voor jullie reacties

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

 

Ja dat is net mijn punt. Ik weet dit eigenlijk allemaal niet zo goed, wie dit moet opmaken enzo, maar als ik afkom met een businessplan stel ik toch ook een contract op of niet soms?

 

Het lijkt mij toch logisch dat de persoon die met een proposal afkomt ook het contract samenstelt

Link naar reactie
  • 0
Cyber Security Adviseur
Cyber Security Adviseur

Ik zou er maar vanuit gaan dat de andere partij met een contract komt. Het is daarbij zeker van belang dat contract te laten toetsen door iemand die daar een goede kijk op heeft.

 

Of die iemand advocaat is of niet, maakt niet zoveel uit. Zijn of haar deskundigheid is veel belangrijker. Net zoals ik van een éénvoudige alimentatie- of gezagskwestie waarschijnlijk niet veel terecht zou brengen omdat ik me in het geheel niet met familierecht bezig houd, zijn er ook genoeg advocaten en andere juristen die werkelijk niets van zo'n contract snappen.

Link naar reactie
  • 0

Hellow,

 

Ik heb terug een afspraak gehad met de persoon waarmee ik mijn contract wil maken.

Ik ga nu een offerte opmaken, maar kan iemand mij soms zeggen waar ik een goed voorbeeld kan vinden?

 

Eerst een inleidende brief maken, en vervolgens een offerte, Of enkel een offerte?

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Als je geen ervaringen hebt met opstellen, dan wel accorderen van contracten dan zal ik zeker een jurist er naar laten kijken. Soms komt er nu eenmaal meer dan lopgisch verstand bij kijken. Al is het alleen al om de niet altijd begrijpbare juridische taal.

Verder denk ik dat je niet alleen een contract m.b.t. de "verdeler" maakt (waar je de exclusieve verkoop van krijgt), maar dat je daarnaast richting je eigen klanten in de 5 landen ook leveringsvoorwaarden omschrijft - de zogeheten Service Level Agreements - SLA's.

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 210 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.