• 0

Hoe kan ik mijn tassenlijn produceren!?

Alles is rond, het ontwerp van de lijn. Uitgewerkt in schetsen enz enz.

Website om het aan te bieden geen probleem...De naam is al bedacht..

Alleen loop ik onwijs tegen de productie aan. Het gaat om een aardige hoeveelheid tassen.

Niet 1tje maar verschillende.

Heeft er iemand enig idee waar ik die kan laten produceren voor een redelijke handel?

Hoop dat iemand mij verder kan helpen.

Groetjes!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Afhankelijk van het type tas (luxe leer of eenvoudige shopping bag) zijn er bedrijven in Nederland en Belgie die hun eigen lijnen in het Verre Oosten laten maken. Ik kan je hierin meer informatie geven maar om wat voor lijn gaat het?

 

Zelf met het Verre Oosten of Turkije handelen is uiteraard mogelijk maar vraagt veel ervaring en onderhandeling. Beginnersfouten zijn snel gemaakt en het spel spelen via een bestaand contact in Nederland is veiliger zij het wat duurder gezien de service.

 

Hou ook rekening met de levertijd. Mocht je lijn het gehele jaar door gebruikt worden dan is het geen probleem maar seizoensgericht aanbieden en dan een levertijd uit het Verre Oosten van ca 2 1/2 maand heeft zijn risico's.

 

Succes en tot lezens,

Rick

 

NewContacts, call support. Expert in b2b telemarketing en adresbestanden.

Link naar reactie
  • 0

Beste KimvR85,

 

Er zijn diverse websites waroop je gratis je produkt-wensen en -specificaties kunt publiceren. Geinteresseerde producenten en handelshuizen kunnen dan reageren.

 

Wees echter wel zo duidelijk mogelijk en laat ook zien dat je een interessante klant voor ze bent.

 

De bekendste inkoopsite is www.alibaba.com

 

 

SubRosa : Moving products that move people

&

R.W. Verbrugge Bedrijfseconomisch advies :

http://www.reneverbrugge.nl

Link naar reactie
  • 0

In eigen beheer produceren heeft heel wat voeten in de aarde. Als je het goedkoop in het Verre Oosten wilt doen moet je meteen heel erg veel bestellen. Stel dat je 5 modeleen in 2 verschillende kleuren wilt dan moet je danken aan 5000 tassen. Dat kost je al snel 25000+ euro en dan heb je ze nog niet eens hier. En met zo'n bestelling ben je ook nog niet zo'n goede klant dat je "lastig" kan zijn tegen de fabriek. Ze hebben liever klanten die per model een paar duizend stuks maken.

 

Ik heb geen ervaring met turkije maar ik denk inderdaad dat je daar met wat kleinere aantallen terecht kunt en dat je het allemaal wat sneller in huis hebt. De prijs zal echter 20-50% hoger liggen. Als je niet op een laag segment mikt zou in daar gaan kijken.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Nils3,

 

Ik heb op een heel kleine schaal ervaring met Turks leer. In de 70-er jaren moest ik 3-4 per jaar naar Turkije. Op elke reis nam ik een overjas mee (mijne, van mijn vrouw, zwager, schoonvader) en liet daar door een kleine ambachtsman namaken in leder. Binnen een dag was hij klaar en het kostte 25% van de NL-prijzen. En AF was het. Dan spreek dus niet eens over leder-ateliers/fabrieken. Het zal nu wel wat duurder zijn, maar dat geldt voor ons ook. Het is een economische (natuur) wet, dat als je echt goedkoop wil zijn in (hele) lage lonenlanden moet zijn, doch dan, voor grote hoeveelheden. Zijn de grote hoeveelheden een struikelblok, dan moet je in "compromis" landen zijn. Ik stem op Turkije. Het zal overigens geen heksentoer zijn om daar goede fabricanten te vinden.

 

Succes, Karel

 

 

Link naar reactie
  • 0

Je kan natuurlijk altijd zelf aan de slag. Als je de tassen zelf maakt dan weet je zeker dat de kwaliteit ok is. Te vaak hebben we zelf met onze tassen meegemaakt dat er weliswaar een tas gemaakt wordt maar dt het dan nog steeds niet onze tas was. En heb je een grote hoeveelheid dan moet je met een collectief van collega's ook een eind kunnen komen.

 

Gerard

www.hetleerlokaal.nl

Verhuur van professionele werkruimte en cursussen voor leerbewerking

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 126 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.