christian Geplaatst: 30 april 2003 christian 119 2 Geplaatst: 30 april 2003 Beste mensen, Vol verwachting probeerde ik vanmiddag de HL chat te bezoeken. Helaas werkt deze niet bij mij. :'( Ik krijg de volgende melding. "Unable to connect to server","connection closed. Kan iemand mij vertellen of ik iets fout doe of hoe deze melding veroorzaakt wordt? Christian Link naar reactie
paulmatthijs Geplaatst: 30 april 2003 paulmatthijs 678 2 Geplaatst: 30 april 2003 ligt niet aan jou, de standaard ingestelde server is niet meer beschikbaar zo lijkt het. Link naar reactie
zrski Geplaatst: 30 april 2003 zrski 4,5k 26 Geplaatst: 30 april 2003 Christiaan, excuses voor het ongemak. De chat zal ik vrijdag fixen. Helaas zijn er normalitair weinig tot geen mensen op de chat aanwezig. Ik hoop dat hier in versie 2 van higherlevel.nl verandering in komt. HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
christian Geplaatst: 30 april 2003 Auteur christian 119 2 Geplaatst: 30 april 2003 Ok, bedankt voor de snelle reactie! Nu is het wachten op de versie 2 :) ChristiAn Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen