Stem op Romano Sandee bij de Sprout Challenger 2008

Aanbevolen berichten

Hallo mede-HL-ers,

 

Nadat vandaag al bekend is geworden dat ik het Bedrijfsgezondheidsprogramma voor ZZP-ers lanceer en daarmee al wat media heb behaald, is daarbij ook een ander middel ingezet, namelijk mijn aanmelding voor de Sprout Challenger 50. Tijdens deze verkiezing word bepaald wie de grootste uitdager is van Nederland in het jaar 2008.

 

Waarom op mij stemmen?

Ik denk dat ik de grootste uitdager ben omdat ik een nieuw product op de markt zet, iets wat nog niet eerder is verschenen; namelijk het Bedrijfsgezondheidsprorgramma voor ZZP-ers. Dit unieke programma, dat uniek is in de gehele Benelux. Ik ga de uitdaging aan om dit product, zonder al te veel middelen op de markt te zetten en ben ervan overtuigd dat dit een kwalitatief goed product is waar idere ZZP-er wat aan heeft.

 

Wat maakt je beter dan je concurrent?

Concurrentie is er niet voor dit product, wat maakt mij dan wel beter?

* Het product waarmee ik kom is uniek en onderscheidend binnen de gehele Benelux

* Klanten kunnen preventief ingrijpen bij ziekten zoals diabetes of hart- en vaatziekten

* Het BGP biedt een alternatief voor dure arbeidsongeschiktheidsverzekeringen

* Het biedt verschillende mogelijkheden om uw gezondheid te bevorderen

* Klanten krijgen inzicht en overzicht over uw gezondheid

* Het pakket bevat een blok ontspanning dat u zeker nodig heeft als ZZP-er

* Het is een uitgebreid pakket tegen lage kosten

 

Al overtuigd?

Breng dan je stem uit op deze website.

 

Met gezonde groet,

 

Romano Sandee

 

Edit: Je kunt overigens 5 keer per IP adres per dag stemmen. Al een tijdje niet meer gestemd? Je mag best een tweede stem uitbrengen (A)

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Zijn de challenges weer begonnen….? Ook bij Zibb

 

En kijk wat de stemming voor HL-ers vorig jaar heeft opgebracht.

 

Ook deze keer van mijn kant weer succes Romano. Jij doet graag mee aan uitdagingen ;)

Maar dan kun je ons gelijk op de hoogte houden wat het verschil is met de Zibb Challenge van vorig en de Sprout Challenge van dit jaar.

 

[bTW: omdat vorig jaar challenes in het board events is besproiken, gaat deze daar ook heen]

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

In het andere board was het zo dat ik er een agendapunt van moest maken; vandaar heb ik het maar in Off Topic gepost... dat is toch wel de meest blanco plaats...

 

Er zijn inderdaad weer een aantal Challenges begonnen. Vorig jaar heb ik meegedaan aan Zibb, maar kwam ik niet verder dan de 2e ronde. Er zijn echter al wel wat verschillen merk ik tussen de Zibb Challenge en Sprout Challenge. Het stemgedrag is al anders bepaald. Zo kon je bij Zibb eigenlijk onbeperkt stemmen mits je maar een database had van mailadressen... Sprout heeft het beter gedaan, namelijk 5 keer stemmen per dag, per IP-adres. Daarnaast scoor je bij Zibb per stem, en is gelijk 1 punt waard. Bij sprout is je stem slechts 0,1 punt waard, waardoor je eerst 10 stemmen moet hebben om een punt te krijgen. Uhm, daarnaast is het zo dat bij Sprout nu de 10 hoogsten naar de jury gaan, echter kan de jury ook nog uit de anderen nog kiezen, zonder dat ze bij de top 10 behoren... Overigens staat de jury nog niet vast en is volgens de site de redactie nog in beraad wie ze in de jury willen hebben...

 

Voor mij is het doel van de deelname dit jaar eigenlijk ook anders, en concreter met wat ik graag wil bereiken... Dat maakt voor mij het verschil... Echter zal het erop neer komen om nog steeds stemmen te verzamelen en het flink te promoten.

Link naar reactie

Zo kon je bij Zibb eigenlijk onbeperkt stemmen mits je maar een database had van mailadressen...

 

Je had geen database e-mail adressen nodig, je kon ze ook gewoon verzinnen; er was geen enkele controle (opt in/out) op :-)

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

Zo kon je bij Zibb eigenlijk onbeperkt stemmen mits je maar een database had van mailadressen...

 

Je had geen database e-mail adressen nodig, je kon ze ook gewoon verzinnen; er was geen enkele controle (opt in/out) op :-)

Klopt... Ik heb ook de laatste uur een beetje "vals" gespeeld door gewoon 1@hotmail.com, 2@hotmail.com etc in te voeren... Dat is bij Sprout absoluut niet mogelijk en in mijn ogen dan ook een stuk professioneler.
Link naar reactie
Ik ben de enige in de Benelux die gezondheidsprogramma's voor ZZP-ers aanbiedt...

 

De aanbieder van zijwind-gecorrigeerde-zwembandjes claimt ook de enige in europa te zijn. Ik zie niets in je programma dat specifiek is voor zzp'ers behalve wat tekstuele saus om een algemeen programma specifiek te maken voor zzp'ers. Ben dus benieuwd waarom jij / jouw programma mijn stem verdient.

Link naar reactie

Ik ben de enige in de Benelux die gezondheidsprogramma's voor ZZP-ers aanbiedt...

 

De aanbieder van zijwind-gecorrigeerde-zwembandjes claimt ook de enige in europa te zijn. Ik zie niets in je programma dat specifiek is voor zzp'ers behalve wat tekstuele saus om een algemeen programma specifiek te maken voor zzp'ers. Ben dus benieuwd waarom jij / jouw programma mijn stem verdient.

 

Wat specifiek is voor ZZP-ers is de aanpak. Deze vorm van aanpak is niet eerder toegepast bij ZZP-ers, evenals de mogelijkheid tot preventieve HealthChecks met daarbij een eigen advies. Wat het programma tevens uniek maakt en specifiek op ZZP-ers toegepast word, is de aandacht voor ergonomie in de programma's. Bij een programma zoals bij particulieren is dit bijvoorbeeld helemaal niet van belang. Daarnaast is in het programma vooral veel rekening gehouden met het budget dat (vooral startende) ZZP-ers hebben; low budget, met lage maandelijkse prijzen. Al met al denk ik dat dit programma / ik voldoende stemwaardig is.

Link naar reactie

Deze vorm van aanpak is niet eerder toegepast bij ZZP-ers,

De zwembandjes ook niet.

 

evenals de mogelijkheid tot preventieve HealthChecks met daarbij een eigen advies.

Die zijn er zat genoeg voor zowel particulieren als bedrijven. Leuk dat je een zzp'er er bij trekt maar dat is voor jouw product niet meer dan een particulier die (wellicht) de mogelijkheid heeft de kosten af te trekken.

 

Wat het programma tevens uniek maakt en specifiek op ZZP-ers toegepast word, is de aandacht voor ergonomie in de programma's.

Voor bedrijven zijn 'ergonomisten' en 'werkplekinrichters' al lang beschikbaar. Ik heb ook al iemand ontmoet die m'n zzp-er werplek wilde verbeteren en heb wat tips van m'n fysio toegepast.

 

Bij een programma zoals bij particulieren is dit bijvoorbeeld helemaal niet van belang.

Hoezo?? Zit een particulier anders verkeerd achter z'n PC dan een zzp'er?

 

Daarnaast is in het programma vooral veel rekening gehouden met het budget dat (vooral startende) ZZP-ers hebben; low budget, met lage maandelijkse prijzen.

Goedkoop. Is dat specifiek voor (startende) zzp'ers?

 

Al met al denk ik dat dit programma / ik voldoende stemwaardig is.

Voor mij nog niet. Ik lees alleen dat je algemeen gangbare ondersteuning biedt en dat in een jasje voor zzp'ers giet. Op zich niets mis meer maar voor mij zeker niet stemwaardig.

Link naar reactie

De losse onderdelen zijn welliswaar al in de markt verkrijgbaar, of overal op toepasbaar... Maar niemand heeft het eerder tot 1 pakket gebracht waardoor je verschillende bedrijven af moet gaan... Grote voordeel is dan ook dat je maar aan 1 bedrijf vast zit als ZZP-er. De werkplek van achter de PC zitten is bij een ZZP-er over het algemeen een langere periode achtereen dan bij een particulier; althans, de meeste particulieren zijn niet afhankelijk van hen PC in hen ding doen... Echter zijn in veel beroepsgroepen van ZZP-ers PC's een belangrijk onderdeel van het ondernemerschap geworden.

Link naar reactie

Hoi Romano,

 

er moet mij na het lezen van dit nieuwe topic van je toch echt even iets van het hart:

 

Om eerlijk te zijn ben ik sowieso van mening dat je stemmen moet verdienen en er niet om moet vragen. Natuurlijk is het fijn dat je wat bekendheid krijgt via bijv. dit forum en in de toekomst wellicht via de wedstrijd zelf, maar de manier waarop je aan stemmen wilt komen wekt - volgens mij - in ieder geval op dit forum irritatie op en dan schiet je toch echt aan je doel voorbij. :( Aan jouw karma te zien zijn meer mensen hier jouw aanwezigheid & opmerkingen liever kwijt dan rijk, denk daar eens aan als je weer achter het beeldscherm kruipt.

 

Maar om even tot de kern te komen: is de Challenger Wedstrijd van Sprout niet bedoeld voor bedrijven die in de afgelopen maanden/jaren al flink aan de weg getimmerd hebben? Is het geen competitie voor ondernemers die de grote jongens al enige tijd het vuur aan de schenen leggen en hun sporen verdiend hebben? Begrijp me niet verkeerd, ik wens je het allerbeste en - als jonge ondernemer - begrijp ik prima dat je ambitieus bent en snel wilt groeien, maar voor het concept waarmee jij je hebt ingeschreven moet n.b. nog de Kick Off plaatsvinden! Het moet allemaal nog op gang komen en succesvol blijken, toch? Of heb je al honderden klanten op een wachtlijst staan? Ik zou ook een hele mooie en dure PC kunnen kopen, een mooi concept & marketingstrategie kunnen schrijven en vervolgens met een grote mond verkondigen dat ik de beste wordt en dat Google en Yahoo maar beter uit kunnen kijken. Maar zo werkt het natuurlijk niet. Bewijs jouw kracht en USP op de langere termijn en in de praktijk; je wilt toch de beste worden omdat je zo product goed is, niet omdat heel veel verschillende mensen die je niet eens kent vijf (!) keer op je gestemd hebben?

 

Blijf groot denken, altijd doen, maar begin nu eens klein. Ga in Groningen gewoon eens lekker aan de weg timmeren, maak een mooie omzet en blijf jezelf ontwikkelen. Nieuwe plannen en concepten, dat kan met inzet en ambitie in de toekomst altijd nog. Ik merk het zelf nog elke dag: nú focussen is óh zo belangrijk.

 

Groet,

 

Paul

Link naar reactie
Maar zo werkt het natuurlijk niet. Bewijs jouw kracht en USP op de langere termijn en in de praktijk; je wilt toch de beste worden omdat je zo product goed is, niet omdat heel veel verschillende mensen die je niet eens kent vijf (!) keer op je gestemd hebben?

 

Blijf groot denken, altijd doen, maar begin nu eens klein. Ga in Groningen gewoon eens lekker aan de weg timmeren, maak een mooie omzet en blijf jezelf ontwikkelen. Nieuwe plannen en concepten, dat kan met inzet en ambitie in de toekomst altijd nog. Ik merk het zelf nog elke dag: nú focussen is óh zo belangrijk.

 

Hear! hear! Een reuswaardig antwoord! ( Bijna Rubenachtig.. ;) )

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Hoi Romano,

 

er moet mij na het lezen van dit nieuwe topic van je toch echt even iets van het hart:

 

Om eerlijk te zijn ben ik sowieso van mening dat je stemmen moet verdienen en er niet om moet vragen. Natuurlijk is het fijn dat je wat bekendheid krijgt via bijv. dit forum en in de toekomst wellicht via de wedstrijd zelf, maar de manier waarop je aan stemmen wilt komen wekt - volgens mij - in ieder geval op dit forum irritatie op en dan schiet je toch echt aan je doel voorbij. :( Aan jouw karma te zien zijn meer mensen hier jouw aanwezigheid & opmerkingen liever kwijt dan rijk, denk daar eens aan als je weer achter het beeldscherm kruipt.

 

Dat is zo, zeker, maar een nieuw product betekent in mijn ogen meer moeite ervoor doen. Mijn karma is welliswaar erg in in de min, maar ik zeg dingen wellicht wat minder tactisch en roep wat ik vind... Ook als ik iets zoek, stel ik liever de vraag dan veel tijd te voldoen aan het zoeken zelf... Want als iemand anders dat al weet, waarom zou ik er dan veel tijd aan besteden...

 

Maar om even tot de kern te komen: is de Challenger Wedstrijd van Sprout niet bedoeld voor bedrijven die in de afgelopen maanden/jaren al flink aan de weg getimmerd hebben? Is het geen competitie voor ondernemers die de grote jongens al enige tijd het vuur aan de schenen leggen en hun sporen verdiend hebben? Begrijp me niet verkeerd, ik wens je het allerbeste en - als jonge ondernemer - begrijp ik prima dat je ambitieus bent en snel wilt groeien, maar voor het concept waarmee jij je hebt ingeschreven moet n.b. nog de Kick Off plaatsvinden! Het moet allemaal nog op gang komen en succesvol blijken, toch? Of heb je al honderden klanten op een wachtlijst staan? Ik zou ook een hele mooie en dure PC kunnen kopen, een mooi concept & marketingstrategie kunnen schrijven en vervolgens met een grote mond verkondigen dat ik de beste wordt en dat Google en Yahoo maar beter uit kunnen kijken. Maar zo werkt het natuurlijk niet. Bewijs jouw kracht en USP op de langere termijn en in de praktijk; je wilt toch de beste worden omdat je zo product goed is, niet omdat heel veel verschillende mensen die je niet eens kent vijf (!) keer op je gestemd hebben?

 

Ik weet zeker dat het concept werkt... Dit is een nieuw product onder de huidige vlag HealthLife Bloxxes, er is al vraag naar geweest en er zijn ook al ondernemers die zich hebben ingeschreven. Ik gebruik echter de inschrijving om het nieuwe product bekendheid te geven, daarom is het van mij van belang om stemmen te krijgen; op die manier krijgt het product de bekendheid die het verdient.

 

Blijf groot denken, altijd doen, maar begin nu eens klein. Ga in Groningen gewoon eens lekker aan de weg timmeren, maak een mooie omzet en blijf jezelf ontwikkelen. Nieuwe plannen en concepten, dat kan met inzet en ambitie in de toekomst altijd nog. Ik merk het zelf nog elke dag: nú focussen is óh zo belangrijk.

 

Ik blijf zeker groot denken, maar ik wil ook groot doen, klein ben ik al eens begonnen, maar dat voelt voor mij te beperkt en zeker als een product al uniek is in de Benelux, waarom zou je het dan klein houden?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 100 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.