• 0

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

• 0

zonder de laden en kasten open te trekken, een eerste opsomming:

twee typemachines, een paar oude pc's, minimaal 10 gsm's, een paar amerikaanse gsm's (andere frequentie), stukke muizen, toetsenborden, digitale camera's, twee videocamera's, cassetterecorder, kpn telefoons, een paar defecte headsets, printers, ...

teveel om op te noemen, gewoon maar eens een container laten komen? ;D

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Wijze oude man |Mentor | Pitcholoog (c)

• 0

Ik weet niet wat dit met de gebruikelijke onderwerpen te maken heeft, maar:

- Grofvuil bellen, ieder huishouden krijgt kaarten met daarop de dagen waarop afval opgehaald wordt of hoe om te gaan met afval, daar zal vast een handig nummer op staan.

- Zelf de apparaten brengen bij het collectepunt van de gemeente. Zal op dezelfde foldertjes staan.

- Zet het op marktplaats met als prijs 'gratis af te halen'. Ik heb al de meest bizarre rommel verkocht via die site.

- Nog gekker, maak er een kunstwerk van en verkoop het op de markt.

Good luck!

Trail art: www.imsobo.com

• 0

Dat hebben we met ons allen goed geregeld en betalen voor: vuilnisophaaldienst. Als niet alles in de bak gaat dan doe je het in étappes.

Saudi Arabië - 70-er jaren. Voor de Idd worden er schepen vol schapen aangevoerd, want elke huisvader moet ereen slachten. Er kwame wel eens dode schapen aan of ze sprongen van de vrachtwagen af en vielen dood. Dode schapen kun je niet meer halal slachten. Ze bleven gewoon op straat liggen, rotten. Die hebben het niet goed geregeld.

Avé Karel

• 0

Ik bedoelde eigenlijk meer pc's en dergelijke die gerecycled moeten worden. Die kan je toch niet gewoon bij het vuil zetten?

Tja.. passen ze in de kliko?

Hier heb ik een grote centrale afvaldump voor het hele gebouw, maar als je het zelf moet aanbieden is het natuurlijk lastiger.

• 0

Op TV zag ik iemand met een pc recyclingbedrijf, ik dacht dat er dus wel een circuit was om dat te verzamelen, maar blijkbaar niet. Wat ik heb is schroot (als het bruikbaar was deed ik het niet weg) maar je kunt er nog veel waardevolle materialen uit terugwinnen, zoals die man zei. Zonde om het naar de vuilnisbelt te laten gaan.

• 0

Mijn broertje haalt voedingen compleet uitelkaar en haalt daar vooral het koper uit. Verder scheidt hij het materiaal. De restmaterialen breng ik naar de vuilstort waar ik het zoveel mogelijk sorteer. Ze zijn het daar vaak niet eens dat een computerkast bij de metalen hoort maar zoals ik ze breng hoort het wel zo.

Een computer bevat best wat koper, daar zit best wat handel in. Qua hergebruik voor 3e wereldlanden of bijstandsmensen zijn er steeds meer initiatieven maar een computer van +4 jaar oud is vaak al af en op.

• 0

Hier heeft de gemeente een mooie plek waar je dat allemaal heen kan brengen. Aparte containers voor papier, elektronica, metalen, beton, GFT, chemisch, etc... Dat zal elders ook wel zo zijn toch? :)

Ik moet er ook weer eens heen.... staan hier al weer maanden twee enorme dozen met oude computer hardware die nu toch echt niet meer mee kan.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar