• 0

nieuwe game-site opzetten

Ben al geruime tijd om informatie te verzamelen over het opzetten van een game-site (bijvoorbeeld zylom.nl of spelletjes.nl). Er worden verschillende dingen verteld waar ik terecht kan, maar ben nog steeds niet verder gekomen.

 

Dit is in ieder geval wat ik wel weet:

- een bedrijf zoeken waar je je site kan hosten

-

 

Hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Even ter informatie voor hier: wat voor achtergrond heb je? Ben je zelf programmeur of juist weer niet?

 

Ik weet in ieder geval wel een bedrijf waar je kan hosten, die gebruik ik zelf. Ik heb ook wel eens een account gehad bij Strato, maar die vind ik niet goed en komt niet alles lekker door. Daarom ben ik weer terug gegaan naar mijn oude hoster; InterIP.

Link naar reactie
  • 0

Voor een goede webhoster kun je ff kijken op www.webhosters.nl, daar kun je vergelijken op je eisen. Kijk goed naar de ervaringen van mensen (ook op andere sites) en ga niet voor het goedkoopste. Maak duidelijke afspraken over uptime en zorg dat je hoster snel voor extra capaciteit kan zorgen (mocht blijken dat het een succes is).

 

Maar los daar van: er bestaan duizenden spelletjessites, waarom zou er iemand zitten te wachten op NOG een dertien in 't dozijn site?

Voordat je over de uitvoering na gaat denken (waar host ik mijn site, wie gaat mijn website eigenlijk maken enz) zou ik eerst eens kijken of je wat nieuws te bieden hebt...

 

Bedenk ook dit: een belangrijk deel van de mensen die eerst op spele.nl enz zat zit nu op hyves! Als ik om me heen kijk bij mij op school zit niemand meer regelmatig op spelletjessites wel zit letterlijk mijn hele klas op hyves.

Als je kijkt naar de basisschool valt ook op dat hyves daar eerder niet veel voorkwam, maar de laatste 2 jaar zijn ze massaal begonnen, kinderen in groep 6, 7 en 8 zitten steeds meer op hyves en dit zal dus het aandeel van de spelletjessites wegsnoepen.

 

Wat misschien wel interessant is om de spelletjessite zo in te richten dat de flash code er duidelijk bij staat, zo kunnen mensen spelletjes toevoegen op hun hyve als gadget. Zorg dat je daar op de een of andere manier reclame in propt en je zou wel eens goed kunnen gaan verdienen (als mensen inderdaad graag spelletjes op hun site blijken te zetten).

 

Waar haal je trouwens je games vandaan? Ga je een database met games kopen of alles zelf bij elkaar sprokkelen?

 

Succes,

 

hwjd

Makkelijk en snel online boodschappen bestellen? Dat kan bij Thijl!

Twitter | Facebook

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 176 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.