• 0

uitleg higherlevel

Gast Verwijderd account

Hallo allemaal,

 

Als ik een bericht gepost heb, hoe kom ik er dan achter dat iemand gereageerd heeft. Kan ik iets instellen, zodat ik een melding krijg dat er een reactie op mijn bericht is?

 

Dan nog een vraag: waar staat reus en kneus voor en wat doe je ermee?

 

En dan nog eentje: en Karma, wat betekent dat hier op het forum?

 

Alvast bedankt voor jullie reactie.

 

Hartelijke groet van Hetty

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Karma is de optelsom van de gegeven reuzen en kneuzen. Een reus krijg je/ontvang je als je vindt dat iemand een post van waarde heeft gemaakt. Een kneus is het tegenovergestelde. Overigens hangt iedereen een andere betekenis aan die woorden.

 

Als je op abonneer klikt, ontvang je een mailtje iedere keer dat er een antwoord is gesplaatst in een topic waarop je bent geabonneerd.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

In aansluiting op Yannick

Op elke bericht dat je plaatst heb je, alvorens je het bericht plaats, de optie:

 

Bericht bij reacties: Aanvinken indien je reakties op dit bericht per email wilt ontvangen.

 

Je ontvangt dan een email. Als het goed is staat die bij iedereen automatisch aan.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Mikky, bedankt voor je reactie.

 

Weet je misschien ook hoe ik een blog kan toevoegen?

 

Ik zag dat Yannick dat al gedaan heeft, dus die weet het vast :D

 

Bedankt voor jullie hulp.

Link naar reactie
  • 0

Haha :)

 

Je moet de rss feed url weten van je blog. Als je die weet, dan kun je dat toevoegen bij blog.

 

Als je het niet kunt vinden, kun je me altijd even de url van je blog geven, dan ga ik zelf even op zoek ;) Staat meestal wel ergens opt blog zelf.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Hallo Yannick,

 

Toen ik mij aanmelde zag ik ergens blog staan, maar dat kan ik nu niet meer vinden. Ik heb wel een url van mijn blog, maar waar plaats ik dat. Snap je mijn vraag?

 

Het antwoord op mijn vraag heb ik gevonden in mijn profiel :D Het moet allemaal nog even wennen op dit nieuwe forum, maar dat komt vanzelf.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 81 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.