Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Silentoak
Silentoak
Hello tekkies onder jullie,
vanavond was het weer zover, mijn mail (met offerte) belandde bij een klant in zijn spam map.
Ik heb al telefoons met de ISP en de adsl provider gehad niemand weet de oorzaak.
Eén specialist vertelde me ooit dat de reden waarom andere ISP's mijn adres als spam zagen kwam omdat mijn site in het
Engels en het Nederlands is (???)
Ik heb al bepaalde sites gecheckt waar je kunt "testen" of je op een blacklist staat: volgens hen niet.
Ik heb nooit de noodzaak gehad om meer als 10 mails tegelijk te sturen, het gaat nooit om promo enkel lopende zaken communicatie.
Het gebeurt zo lukraak, en ik vind het zo enerverend ( komt gewoon niet over als ik klanten en zelfs op de site mensen moet gaan zeggen dat ze ook in hun spam map moeten gaan vissen naar onze antwoorden)
Ik heb al gedacht om uitgaande mail via Gmail te laten lopen, maar zou ik de bron kunnen kennen zou ik een eind verder zitten.
Tips anyone ?
Thanks
(PS het speelt zich wel in Belgium af ...)
If you do what you always did, you'll get what you always got.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag