• 0

[Gezocht] Hulp in de administratie

De reden dat ik dit onderwerp aanmaak is omdat ik opzoek ben naar iemand die mij kan helpen bij mijn administratie. Ik zal de situatie in het kort schetsen; sinds 2005 heb ik een eenmanszaak, dit is mijn website waar ik advertentieruitme op verkoop. In al die jaren heb ik nooit echt aandacht geschonken aan mijn administratie, wel heb ik al mijn facturen e.d. netjes bewaard en weggeschreven in Excel documenten per jaar. De bottleneck waar ik op vastloop is voor mij de balans, ik heb hier geen kaas van gegeten omdat ik nooit een dergelijke opleiding/cursus hiervoor heb gevolgd. De primare taak van mijn hulp in de administratie is mij te helpen bij deze taak.

 

Verder woon en werk ik in Rotterdam-Noord, Zuid-Holland. De hulp kan ook volledig digitaal geboden worden wat mij betreft, aangezien ik alle benodigde gegevens en bestanden digitaal heb staan.

 

Ik ben geen groot bedrijf, ter illustratie in 2007 had ik 12 uitgaande facturen en 13 inkomende facturen, verder heb ik geen auto van de zaak en ook geen personeel in dienst, wel lever ik weleens diensten aan het buitenland, en neem ik ook diensten uit het buitenland af. De BTW aangifte lukt mij zelf, immers deze bevat niet de door mij gevreesde balans.

 

Als je mijn opdracht zou accepteren moet je mij dus helpen bij de Inkomsten Belasting. Ook moet ik bij je aan kunnen kloppen als ik verdere financiële vragen heb, of als iets mij niet duidelijk is. Ik wil wel duidelijk maken, ik wil graag leren en niet passief toekijken vanaf de zijkant. Een 'mentor' die mij de kneepjes van het boekhouden duidelijk wil maken is ideaal.

Uiteraard staat hier een vergoeding tegenover, zelf dacht ik tussen de 100 en 200 euro excl. BTW, hier valt nog over te onderhandelen.

 

Nogmaals op een rijtje wat ik van je verwacht:

 

- Ervaren in het boekhouden.

- Je helpt mij bij de Inkomsten Belasting (2007). Ook leg je mij uit waarom bepaalde zaken onder juist die bepaalde post op de balans vallen, zodat ik er ook daadwerkelijk wat van leer.

- Je weet hoe je diensten die worden afgenomen en/of verkocht in het buitenland geboekt moeten worden op de balans.

- Als ik verder financiële vragen heb moet ik bij je aan kunnen kloppen.

 

Als je interesse hebt kan je hieronder een reactie achterlaten of mij e-mailen.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik ben woonachtig in Rotterdam, en heb verder geen apart bedrijfspand. De afhandeling kan wat mij betreft verder ook geheel digitaal, aangezien ik al mijn facturen inscan en alle benodigde gegevens ook online heb staan.

 

Toch bedankt voor de tip, ik zal het erbij zetten :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 125 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.