• 0

CRM / PIM

Ik ben al een tijdje op zoek naar een simpel agendasysteempje waarbij ik de contacten, actielijst en agenda kan integreren.

 

Als ik bijv. een afspraak met een contact heb, dan wil ik dat kunnen zien als ik dat contact aanklik. Idem als er voor dat contact een to-do openstaat.

 

Bijna alle PIM´s/CRM´s kennen contactlist, tasklist en agenda maar de integratie heb ik nog niet kunnen vinden.

 

Kent iemand een systeem (liefst systeempje, mag ook pda zijn) waarin dat wel kan?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Helaas, agendaone kent inderdaad de aparte functies, maar niet de integratie: voo zover ik kan zien is het niet mogelijk om een contact te koppelen aan een task. En de grotere CRM-pakketen zijn me weer iets te ingewikkeld (lees: geen zin om alle knoppen te doorgronden). Ik had Sugar al eens geprobeerd, Salesforce lijkt daar volgens mij aardig op, alhoewel ik uit hun site niet echt wijzer werd.

 

Ik heb me er gisteravond toch maar even doorheengeworsteld en een stuk of 20 trials gedownload.

 

Het resultaat: Kplan. Daarin kun je dus in je tasklist contacten koppelen aan tasks en meetings. Helaas kunnen tasks niet direct aan meetings gekoppeld worden, dat moet via een categorie: voor grotere projecten wel handig maar voor de kleinere zaken (memo schrijven etc.) niet zo.

 

Dus als iemand nog een ander programma weet waarin je ook items uit je tasklist kunt koppelen aan meetings dan houd ik me aanbevolen. Voorlopig houd ik het even bij Kplan.

 

(Te vinden op http://www.metagenia.com/EN/produits/kplan/index.html Er is een perso en een plus-editie: de perso-editie is freeware)

 

 

Link naar reactie
  • 0

Helaas, agendaone kent inderdaad de aparte functies, maar niet de integratie: voo zover ik kan zien is het niet mogelijk om een contact te koppelen aan een task.

 

Die integratie is er wel. Volgens de website kun je vanaf Contact View in Agenda One, via Menu > More naar 'New Meeting Request' of 'New Appointment With'. Daarnaast is het zelf mogelijk hyperlinks tussen contactpersonen aan te brengen.

 

Zelf heb ik niet zoveel afspraken, maar een kennis van me heeft zijn PDA vol staan met duizenden afspraken en contacten in Agenda One en die gebruikt dat programma werkelijk constant. Hij zeult zelfs twee identieke PDA's mee, zo erg is hij er van afhankelijk :).

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 141 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.