• 0

Burberry outlet Engeland

Ik wilde eens kijken of jullie het volgende een goed idee vinden:

Sinds kort ben in uigezonden door mijn werkgever naar Engeland en woon nu boven een shopping / outlet centrum. In dit outlet centrum zitten een paar heel bekende en exclusieve merken waaronder Burberry (Een oud-Engels merk...maar productie verplaatst naar lage lonen landen) De items die hier worden aangeboden zijn voornamelijk oudere collecties van voorgaande jaren maar tegen enorm lage prijzen. Sommig Items (vooral dames tassen) worden hier aangeboden voor soms wel 30-40% van de winkel waarde in Nederland. Mijn vrouw had hier een tas gekocht voor £170 en op marktplaats geplaatst om eens te kijken hoe de mensen erop reageren. Het hoogste bod is nu 275 eur en er word nog steeds geboden. Deze tas heeft mijn vrouw in Nederland gezien voor 600 eur

 

Nou was mijn idee om de winkel te benaderen om een webshop (voor de nederlandse markt) te starten op mijn kosten en daar hun aanbiedingen te plaatsen tegen misschien een algemene korting. Enige probleem wat ik zie is de logistiek (snelheid/kosten) om de items naar Nederland te krijgen.

 

Zou dit een goed concept zijn, wat is jullie mening?

 

Groeten,

Michiel

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Parallel import binnen de EU bestaat niet. Vrijheid van verkeer personen en goederen enzo.

 

Wel kan ik me voorstellen is dat de outlet contractueel niet via internet mag verkopen. Maar, daar kom je natuurlijk heel erg snel achter als je een een praatje gaat maken met de desbetreffende persoon.

 

Gr

Mark

 

Link naar reactie
  • 0

Een bod op marktplaats is niet zo veel waard, eigenlijk helemaal niets. Ebay geeft een beter beeld.

 

http://cgi.ebay.nl/Burberry-Chester-Haymarket-Check-Brown-Barrel-Bag-Tags_W0QQitemZ230286636381QQihZ013QQcategoryZ63852QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

 

Er kan wel "handel" inzitten maar waarom niet gewoon ook via Ebay. Dan is de hele wereld je handelsplaats.

 

Las laatst over een scholier die inkoopt bij de Action en het met winst weer verkoopt op Ebay dus je bent zeker niet de eerste.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 93 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.