Quotes uit De Ondernemerskalender!

Aanbevolen berichten

Vanaf nu heeft Higherlevel.nl op de voorpagina weer prikkelende, uitdagende, inzichtrijke of simpelweg leuke quotes van ondernemers!

 

Deze quotes worden genereus verzorgd door De Ondernemerskalender, een idee en uitgave van van Higherlevel.nl-lid Karen. Elke nacht rond middernacht verschijnt er een nieuwe, dus vanaf nu weer elke dag nieuwe food for thought.

 

 

Een discussie waard?

 

Zie je een quote waar je over wilt doorpraten, dan kan dit in dit centrale topic. Neem de quote over in je bericht, en zet er je eigen kritiek/overpeinzing/vraag bij. We zijn erg benieuwd!

 

 

Wat is eigenlijk De Ondernemerskalender?

 

Eind oktober 2008 verschijnt de Ondernemerskalender 2009, de tweede editie van een speciale scheurkalender voor zelfstandige ondernemers.

 

Op deze website kun je informatie vinden over de kalender en de mogelijkheden om alvast een of meer exemplaren te bestellen.

 

En... informatie over de mogelijkheid je eigen bijdrage te leveren aan de kalender!

Link naar reactie

Hallo Allemaal,

 

Langs deze weg van mijn kant even een digitaal applausje (helaas kan ik tegenwoordig geen digitale kusjes meer uitdelen) voor Jeroen voor de snelheid en manier waarop hij ook dit idee technisch in Higherlevel heeft verwerkt. Chapeau.

 

Ik vind het erg leuk ook op deze manier een bijdrage te leveren aan Higherlevel en hoop dat de uitspraken allerlei positieve gevoelens bij jullie oproepen en helpen het ondernemen nog leuker maken dan het al is. Veel plezier ermee.

 

Karen

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie

Het gaat er niet om wie de deur opent. Het gaat erom wie er doorheen komt

Graham Stedman - Managementauteur die zich bezighoudt met diversiteit reageert tijdens een persconferentie op de vraag of het deuren opent dat hij getrouwd is met Oprah Winfrey (in Intermediair)

 

Dus het maakt inderdaad uit dat hij met haar getrouwd is. Ik vind het geen gedenkwaardige uitspraak, een beetje dom en typisch Amerikaans onbescheiden, eigenlijk.

 

Het is maar hoe men het leest.

 

Roger Federer zei dat er een vijftig procent kans is dat hij stopt met tennis, 50 % kans dat hij volgend jaar doorgaat. Discrete manier om te zeggen dat je het niet weet. Hetgeen geen schande is want ik denk dat hij zich op nu concentreert. En met succes.

Boterham dubbel vouwen? Ik kan het niet.

Link naar reactie

De kalender is uit! Vandaag de gelukkige bezitter geworden van vele exemplaren. Met name trots op mijn bijdrage, maar trotser dat ik heb bijgedragen aan een geweldige uitgave. Karen en Jacqueline: GREAT JOB!

 

Een leuke quote die ik pas na de deadline oppikte:

 

De slechtste slogan voor een accountant door Tijl Beckant van de Lama's:

 

Wij brengen jouw geld naar de belasting, maar dat doen we niet gratis ;D ;D

 

in Aa-zine van www.aa-worden.nl

 

 

Groet

Joost

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie

De kalender is uit! Vandaag de gelukkige bezitter geworden van vele exemplaren. Met name trots op mijn bijdrage, maar trotser dat ik heb bijgedragen aan een geweldige uitgave. Karen en Jacqueline: GREAT JOB!

 

Een leuke quote die ik pas na de deadline oppikte:

 

De slechtste slogan voor een accountant door Tijl Beckant van de Lama's:

 

Wij brengen jouw geld naar de belasting, maar dat doen we niet gratis ;D ;D

 

in Aa-zine van www.aa-worden.nl

 

 

 

Groet

Joost

 

Ik dacht dat we nog een week moesten wachten .....

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

 

Ik dacht dat we nog een week moesten wachten .....

 

Ik ook. ;D

 

Maar even zonder gekheid:

Dat moeten we ook, maar omdat Joost en een andere grote afnemer vandaag op de Startersdag van de kvk staan zijn hun kalenders het eerst gemaakt en geleverd.

Als het Centraal Boekhuis ondanks de drukte de normale verwerkingstijd aan kan houden, is hij vanaf komende zaterdag via internetboekhandels te bestellen en ligt hij vanaf die datum onder andere bij de Selexyz boekhandels.

 

Karen

 

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Plezier in je werk moet altijd voorop staan, ook al gaat dat ten koste van je carrière - Michiel van der Meer

 

Ik lees/bekijk elke dag de quotes..... Maar deze is op mijn lijf geschreven.

Michiel... Dankjewel voor jouw quote en mijn eigen enthousiasme in die quote !

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Laat je producten vooral ZIEN op je site

Anita Viskil - Oprichter Bloemistengroep.nl deelt in De Zaak de ervaring dat goede (product) foto’s op haar site belangstelling opwekken en zeer effectief zijn

 

Ik onderstreep deze met plezier. Als je geen direct contact met je klanten hebt is je presentatie zo enorm belangrijk.

Link naar reactie

Ha Jeroen,

 

Marcel zat in de goede richting. Het staat voor:

 

Een ondernemer heeft slechts 2 handen, 1 koppie en 24 uur.

 

Ondernemers vergeten wel eens dat ze niet alles zelf kunnen doen binnen de beschikbare tijd...

 

Karen (soort van wandelende kalender)

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie

Betaal nooit voor je eigen potentieel

 

Freek Dech - Eigenaar van Dechnology, Interim management, Business Development en Investeringen, vindt dat je als ondernemer beter opdrachten kunt weigeren dan onder je prijs te werken, omdat klanten jouw unieke talenten vaak meer nodig hebben dan jij hen

 

Heb ik onlangs nog meegemaakt. Bleek van 2 kanten voor hetzelfde project benaderd te zijn. Uitkomst is nog niet bekend.

If at first you don't succeed try again

Link naar reactie

Vind het wel een goed punt inderdaad. Of deze ook in het begin van je fase als ondernemer toe te passen is vraag ik me af. Je moet in het begin soms ook gewoon pakken wat je pakken kan om ervaring op te doen.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie

Het is een uiterst sterk punt van Freek en een waarmee ik regelmatig worstel. Want wat is mijn prijs ? Als je zoals ik met een uurtarief werkt, wat is dan redelijk/logisch ?

 

Ik weet in ieder geval dat interim managers mee moeten kunnen gaan met hun tarief in slechtere tijden zoals nu. Anders, kort gezegd : geen opdracht. Of erger nog: geen leuke opdracht ! Het blijft zoeken naar evenwicht hierin. Ik denk dat je hierbij toch veel op je gevoel af moet gaan, nadat je ratio is blijven steken.

 

Link naar reactie

Quote van de dag

Als ze over je lullen, heb je de krant niet nodig

 

Dick van der Peijl - Oprichter van Peijl Consultancy die bedrijven adviseert op mediagebied omdat de meeste bedrijven het probleem hebben dat er zonder die media-aandacht niet over ze wordt geluld

 

 

 

Ha ! Ik heb de krant onderhand nodig om het lullen de wereld uit te helpen !

Vrouw is al langer zwanger dan een kudde olifanten bij elkaar, intussen zijn we al 6x gescheiden, en zijn we al minimaal een keer of 20 vreemd gegaan ! (ieder zijn leefstijl natuurlijk... maar dat buiten discussie)

 

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 224 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.