Quotes uit De Ondernemerskalender!

Aanbevolen berichten

Wat wil je weten? Of ik hetzelfde dacht als jij of dat ik een hoop liefde mis?

 

Het is mijn stijl niet, maar als het voor haar zakelijk gezien werkt dan moet ze dat zelf weten.

Dit geldt voor haar evengoed als voor veel mannen, echter wordt het voor mannen over het algemeen als een pluspunt gezien als je hard en ambitieus bent, terwijl er bij vrouwen vaak wat negatief over gedaan wordt en dat bevreemd mij enigszins.

 

Of ze daardoor liefde tekortkomt kan ik niet beoordelen. Velen zijn zakelijk heel anders dan privé

 

Frans

Link naar reactie

Vanaf nu heeft Higherlevel.nl op de voorpagina weer prikkelende, uitdagende, inzichtrijke of simpelweg leuke quotes van ondernemers!

 

Deze quotes worden genereus verzorgd door De Ondernemerskalender, een idee en uitgave van van Higherlevel.nl-lid Karen. Elke nacht rond middernacht verschijnt er een nieuwe, dus vanaf nu weer elke dag nieuwe food for thought.

kan het kloppen dat er vandaag geen quote staat? ???

"zoek het maar uit"

Link naar reactie

"Als je marketing goed is, is de sales een inkoppertje"

 

Dat geldt wel voor foto's e.d. Dat zijn "producten die zichzelf moeten verkopen, omdat ze zich zo leuk presenteren. Maar voor andere producten is de presentatie de volgende stap. En zonder die presentatie verkoop je niks.

Link naar reactie

Hallo Allemaal,

 

Omdat mij de afgelopen weken veel vragen hebben bereikt (en er inmiddels ook persoonlijke berichten via Higherlevel komen) over het al dan niet verschijnen van de Ondernemerskalender 2011 waar de quotes op Higherlevel uit komen, hierbij de mededeling dat ik heb besloten na drie jaar te stoppen met het maken daarvan. Ik heb daar voor het Financieele Dagblad enkele weken geleden een column over geschreven, voor wie wil weten waarom en wat ik ervan heb geleerd. http://www.fd.nl/artikel/20366869/column-stoppen-ondernemerskalender

Wat niet wegneemt dat ik eventueel nog een heleboel quotes heb van Nederlandse ondernemers en leden van Higherlevel die eventueel hier geplaatst kunnen worden. ;)

 

Karen

 

Nog even een PS voor PJ over zijn reactie van 12 augustus: Presentatie is een van de vier P's van de marketingmix.

Zorgen voor een goed Product (of dienst), op een goede Plaats, voor een goede Prijs en met een goede Presentatie, zorgt er volgens mij absoluut voor dat verkopen een makkie wordt.

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie

Leuke column, erg jammer (kocht het graag en gaf het ook cadeau) maar vind je redenen heel normaal. Ben benieuwd wat het volgende wordt! Misschien is het wel een idee er nog een soort algemene boek van te maken, of alle tips op een website te zetten. Het voelt zo zonde als alle data eenmalig gebruikt wordt en daarna als het ware verdwijnt....

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 262 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.