• 0

Start resort antillen hoe het aan te pakken?

Beste lezers,

Ik ben van beroep hoofd technische dienst geweest in een groot luxe hotel maar door verschil van inzicht met de nieuwe directeur ontslagen en al bijna een jaar werkeloos. Ik heb me kapot gesolliciteerd maar hier in zuid-limburg is gewoon niets te vinden.

Daarom heb ik besloten om mijn lang gekoesterde droom/passie uit de kast te halen en een klein zeer luxe resort te starten op de Antillen (weet al welk eiland maar dat hou ik nog even voor me).

Mijn kracht ligt in het technisch/facilitair gebied en de organisatie, maar door mijn allround functie weet ik redelijk goed wat er bij komt kijken om een hotel/resort te runnen.

Ik weet ook dat ik assistentie nodig heb van goed personeel en adviseurs maar ben er van overtuigd dat ik de capaciteiten heb om een succesvol resort op zetten en te leiden.

Ik heb mijn plan al grof uitgewerkt (behalve het financieel gedeelte) en heb dus al een idee over hoe en wat.

Maar het probleem is hoe nu verder, ik heb zelf geen eigen geld (wel een eigen woning maar ik moet verhuizen naar de Antillen) en ben dus bijna volledig afhankelijk van financiering.

Ik had zelf gedacht aan in zee te gaan met een projectontwikkelaar maar ben ik dan nog eigen baas?

Wie kan me een beetje op weg helpen met de volgende stap?

Mijn dank.

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

• 0

Beste lezers,

Ik ben van beroep hoofd technische dienst geweest in een groot luxe hotel maar door verschil van inzicht met de nieuwe directeur ontslagen en al bijna een jaar werkeloos. Ik heb me kapot gesolliciteerd maar hier in zuid-limburg is gewoon niets te vinden.

Daarom heb ik besloten om mijn lang gekoesterde droom/passie uit de kast te halen en een klein zeer luxe resort te starten op de Antillen (weet al welk eiland maar dat hou ik nog even voor me).