• 0

mini-crèche

Ik ga een mini-crèche beginnen,nu nog mijn bedrijfsbeheer halen,een geschikt pand vinden en ik kan aan de slag.

Maar ik mag tot 22 kindjes opvangen en dat kan ik uiteraard niet allen.

Heb ik dan overal gezocht naar de vraag die ik nu ga stellen en niet gevonden:

Ik zou dus graag iemand in dienst nemen,een zorgkundige ofzo,maar ik vraag me af wat zo een werkkracht kost.

Wat is hun verdienste?

 

Kan iemand mij daar een antwoord opgeven?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

20 antwoorden op deze vraag

  • 0

Instellingen voor de kinderopvang hebben te maken met allerlei wetten en eisen (qua gebouw, qua hygiene, qua groepsgrootte, aantal kinderen etc) en ook voor personeel.

nu nog mijn bedrijfsbeheer halen
lees ik maar weet niet welke kwalificaties jezelf hebt en dus ook niet direct wat voor soort personeel je zelf zoekt en of behoeft.

 

Wat zo'n werkkracht dan kan "kosten" ligt aan de zaken die nog niet duidelijk zijn aan jouw mail ;

 

- soort werkkracht (qua kwalificaties)

-hoeveel uur

 

en dergelijke. Dus moeilijk zo in een keer antwoord op te geven.

 

Succes

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

@Kimmie

CAO is een Collectieve Arbeids Overeenkomst, in Nederland is er voor mensen die werkzaam zijn in de kinderopvang een afspraak met de werkgevers gemaakt die collectief geldt. Hierin staat onder andere wat iemand verdient, per leeftijd, opleiding en ervaring. Ik weet niet of er ook een dergelijke regeling is in België, en ik denk dat de CAO Kinderopvang openbaar is, en wellicht terug te vinden is met Google.

Boterham dubbel vouwen? Ik kan het niet.

Link naar reactie
  • 0

Bedankt,maar die site heb ik al binnenste buiten gekeerd,maar daar vind je niets over betaling van personeel.

 

Ik ben geen Belg dus weet niet of ik de afwijkende terminologie juist interpreteer maar volgens mij staat er op deze pagina: http://www.kindengezin.be/KG/Professioneel/Kinderopvang/Kinderdagverblijfofminicrechestarten/parcom_st_dmekzk.jsp

onder punt 3 t/m 5 informatie naar de arbeidsvoorwaarden ???

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Beste Kimmie... zoals je ziet worden hier op Higherlevel.nl ook graag de zuiderburen geholpen. Maar feit is en blijft nu eenmaal dat de Belgische wet- en regelgeving niet overeen komen met die van Nederland.

 

Maar... sinds kort is er ook een Belgisch ondernemersforum. Wellicht dat je daar, naast de hulp die je hier op HL.nl krijgt, meer inzicht m.b.t. je vragen voor een Belgisch kinderdagverblijf krijgt?

 

Sowieso enorm succes met je bedrijfsplannen.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 111 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.