Large Hadron Collider Rap

Aanbevolen berichten

Het zou zo zijn dat ze met dat apparaat zaken kunnen ontdekken, waarmee en waardoor het onstaan van het heelal, dus ook ons bestaan, verklaard kan worden.

 

Als dat zo is, en de wetenschappers hebben dat gedaan, dan vraag ik me af of dan nog wezenlijke zaken te ontdekken valt ?

 

Of zou er daaropvolgend een nieuwe theorie naar boven komen borrelen, over "iets" dat verder gaat dan het onstaan van het heelal ?

Link naar reactie
Of zou er daaropvolgend een nieuwe theorie naar boven komen borrelen, over "iets" dat verder gaat dan het onstaan van het heelal ?

 

Er is een theorie die zegt dat als er iemand ontdekt waar het heelal voor is, dat het dan zal verdwijnen en worden vervangen door iets nog bizarders...

 

.. een andere theorie luidt dat dit al een paar keer is gebeurd ;)

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie

Als dat zo is, en de wetenschappers hebben dat gedaan, dan vraag ik me af of dan nog wezenlijke zaken te ontdekken valt ?

 

Dat is het aardige van wetenschap: iedere keer als er nieuwe fundamentele ontdekkingen worden gedaan leidt dat tot nieuwe raadsels die nog groter zijn dan de oude. Dus als het Higgs deeltje wordt aangetoond in de komende jaren, dan zal de standaard theorie bevestigd zijn maar zullen nieuwe vragen opkomen "wat daar dan weer onder zit". Maw, simpel gezegd, je ontdekt dat een deeltje uit kleinere deeltjes bestaan, en weer uit kleinere deeltjes, en weer .... etc.

 

Toen Newton zijn theorieen had gepubliceerd dacht men ook dat de natuurkunde nu "klaar" was. Maar dat bleek niet helemaal het geval.

 

 

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 222 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.