• 0

Beste allemaal,

al enkele weken loop ik met een idee in mijn hoofd (en inmiddels ook enigzins op papier uitgewerkt) om maatoverhemden voor studenten te gaan maken en verkopen. Na wat vluchtig research op het internet is mij inmiddels te weten gekomen dat er enkele bedrijfjes zijn voor maatoverhemden maar niet specifiek voor studenten. Mijn plan heeft wel nog veel uitwerking nodig, maar daar ben ik bereid in redelijk wat tijd in te steken. Echter is het eerste probleem waarop ik stuit de productie van deze hemden. Aangezien het maatoverhemden zijn kan men deze niet in grote getalen produceren, maar moeten deze specifiek worden gemaakt. Hoewel het mij gebruikelijk lijkt om enkele honderden/duizenden stuks te bestellen bij een producent, zou ik graag willen weten of iemand meer weet hoe de overhemden worden geproduceerd en waar ik dat eventueel in de toekomst kan laten doen?

Alvast bedankt!

MvG

Bram v. Bokhoven

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/17066-maatoverhemden-productie/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

• 0

Weet niet precies hoe het werkt maar bel eens met Rolf Giso: http://shirby.nl

Die weten hoe het werkt en waar je dit soort producten kan kopen. Of het openbare gegevens zijn weet ik niet.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar