• 0

Leer Van Mijn Fouten In Het Buitenland Op Gebied Van...

Een van de belangrijkste onderdelen van wanneer je voor het eerst in het buitenland gaat ondernemen is je Huisvesting! Je weet immers nog niet of je concept gaat slagen in het buitenland.

 

2 jaar geleden ben ik voor het eerst in het buitenland gaan ondernemen. Ik had er wel over nagedacht wat ik ging doen en hoe en was er heilig van overtuigd dat het ging slagen. Ik was er klaar voor en was vol enthousiast dus ging snel op zoek naar een huisvesting in Duitsland. Omdat ik nog geen ervaring had op het gebied van huisvesting (en ook niet eens georienteerd had op dat gebied) heb ik een kantoorruimte genomen (met een huurcontract van 5 jaar).

 

Na 1,5 jaar liep het niet zoals verwacht en het leverde niet het rendement op wat ik verwacht had en wilde er dus mee stoppen maar zat natuurlijk nog aan een 3,5 jarig contract vast. Ik was dus niet alleen failliet gegaan maar moest nog 3,5 jaar de huur van mijn kantoor doorbetalen.

 

Natuurlijk heb ik hiervan geleerd maar wil ook aan u doorgeven welke risico's er zitten wanneer je in het buitenland gaat ondernemen en je niet een geschikt kantoor huurt. Ook wil ik aan u doorgeven dat een geschikt kantoor in het buitenland juist rendement en een boost in je business kan opleveren.

 

Wil je dus weten hoe een geschikt kantoor u rendement op kan leveren? Ga dan naar www.tipskantoorruimtehuren.nl en ontvang GRATIS mijn rapport - Tips bij het huren van kantoorruimte!

 

www.tipskantoorruimtehuren.nl

 

Voor vragen of opmerkingen kunt u altijd een private message sturen.

 

Met vriendelijke groet,

Danny Verhoeven

 

 

Ontdek De Geheimen Van Een Geschikt Kantoor Op Tipskantoorruimtehuren.nl!

 

Ontvang Het Gratis Rapport - Tips Bij Het Huren Van Kantoorruimte! Wanneer U Uw Naam En E-mailadres Achterlaat! Op

 

kantoorruimte huren

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • -2

Vind je dit zelf niet ook vrij spammerig overkomen? En het klinkt als vrij algemene tips zoals je het nu aanprijst... Waarom deel je ze niet op dit forum en laat je je expertise zien, levert je in mijn ogen veel meer op!

 

Beste Jeroen,

 

Ten eerste: Ik geef iets gratis weg, promoot mijn business niet dus het is geen spam

 

Plus mijn rapport is zolang dat het niet overzichtelijk gaat lukken hier op het forum, en natuurlijk wil ik nog contact houden met de ondernemers die internationaal gaan ondernemen, wellicht kan ik ze nog helpen of hebben ze opmerkingen op mijn rapport.

 

Groet,

Danny Verhoeven

Ontdek De Geheimen Van Een Geschikt Kantoor Op Tipskantoorruimtehuren.nl!

 

Ontvang Het Gratis Rapport - Tips Bij Het Huren Van Kantoorruimte! Wanneer U Uw Naam En E-mailadres Achterlaat! Op

 

kantoorruimte huren

Link naar reactie
  • 0
Een half jaar geleden ben ik voor het eerst in het buitenland gaan ondernemen.

Na 1,5 jaar liep het niet zoals verwacht

Lijkt mij zo dat je dus een 1 jaar niet op deze aardbol hebt geleefd.

 

Oeps, inderdaad ging bij mij ook het bullshitfilter bliepen...

 

Volgens het Lancelots-profiel van Danny is hij een vrij jonge ondernemer die zich in brede zin (dus niet alleen met huisvesting) richt op startende ondernemers. Daar is op zich niets mis mee, en met gratis boekjes met nuttige tips al helemaal niet, maar het is wel verstandig om dan geen onzin te gaan verkopen.

 

En nee, de originele post wijzigen van "een half jaar geleden" in "2 jaar geleden" helpt dan niet meer. M.i. kun je beter gewoon vertellen wat er ECHT aan de hand is/was. Ben je destijds als 17-jarige ondernemer naar het buitenland toegegaan?

 

 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 229 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.