Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 12 mei 2003 Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 12 mei 2003 Net als voorgaande jaren organiseert Emerce de spetterende Industry Dance. De Industry Dance biedt de ultieme mogelijkheid om alle collega's en contacten weer eens in een andere omgeving te ontmoeten waar de strakke dassen van de dag kunnen worden losgemaakt! Onder het genot van een (gratis) drankje en de beste DJ's van nu is de Industry Dance de ideale kick-off van de zomer. Check de site voor meer info >>> Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
Ronald Kleverlaan Geplaatst: 12 mei 2003 Ronald Kleverlaan 2,3k 6 Geplaatst: 12 mei 2003 He, dan ben ik net terug. Niet alleen een goede kick-off voor de zomer, maar ook een mooie welcome-back party! Wie zie ik daar allemaal? Ronald Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur. Link naar reactie
Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 12 mei 2003 Auteur Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 12 mei 2003 Me, me, me zou ik bijna roepen. Maar ik heb de 26e juni een sociale verplichting bij NewVenture. Dan is er prijsuitreiking van de 3e ronde. Maar ... daar kan ik natuurlijk mijn gezicht laten zien en i.p.v. daar lang te blijven hangen, te borrelen en tot in de late uurtjes op stap te gaan (zoals ik dat bij de eerste twee prijsrondes ook gedaan heb) kan ik natuurlijk na de NV prijzen naar Amsterdam gaan. Is het miskien een idee om de 26e juni met zijn allen te gaan ... i.p.v. de moderatorenborrel op 2 juli ... of maak ik het nu allemaal weer veel te ingewikkeld ;) Of maken we hier een CO-uitje van ? Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
Ronald Kleverlaan Geplaatst: 12 mei 2003 Ronald Kleverlaan 2,3k 6 Geplaatst: 12 mei 2003 Hoe meer zielen hoe meer vreugd zou ik zeggen. Maar nadat het zo moeilijk is om een moderator-meeting te organisaren, zal dit vast ook niet zo makkelijk lukken. Maar als je bij NewVenture vandaan komt spreken we gewoon ergens in Mokum af. Kom gewoon effe binnenhoppen aan het eind van de avond bij Industry Dance, dan gaan we daarna verder de stad in! Wie volgt.......? Ronald Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur. Link naar reactie
Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 12 mei 2003 Auteur Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 12 mei 2003 Ga jij op zeker daar heen dan ? Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
Alef Arendsen Geplaatst: 12 mei 2003 Alef Arendsen 1,2k 45 Geplaatst: 12 mei 2003 Hmm, op zich lijkt het me wel aardig om te doen, de Industry dance is altijd wel leuk ook... ik reageer morgen nog wel effe, moet nu weg... alef Link naar reactie
rhoevers Geplaatst: 12 mei 2003 rhoevers 9 0 Geplaatst: 12 mei 2003 57 Euro = NFL 125,- voor een feestje, vrij prijzig, zeker in deze tijd Link naar reactie
zrski Geplaatst: 13 mei 2003 zrski 4,5k 26 Geplaatst: 13 mei 2003 Niet super goedkoop inderdaad, maar wel gezellig geloof ik. Kan er iemand een webcam meenemen zodat ik het ook nog een beetje kan volgen? :D HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
Ronald Kleverlaan Geplaatst: 13 mei 2003 Ronald Kleverlaan 2,3k 6 Geplaatst: 13 mei 2003 Zal ik mijn P800 meenemen....:) Moeten we even snel een moblog aanleggen, dan kun je het volgen! Ronald Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur. Link naar reactie
Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 13 mei 2003 Auteur Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 13 mei 2003 57 Euro = NFL 125,- voor een feestje, vrij prijzig, zeker in deze tijd De prijs is als je 01 - 05 Tickets besteld 45,00 euro. Scheelt weer 12 euro met jou prijs rhoevers ;) En dan .... quote Onder het genot van een (gratis) drankje Ookal weet ik niet waarom bijna tussen haakjes staat ? Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
Ronald Kleverlaan Geplaatst: 13 mei 2003 Ronald Kleverlaan 2,3k 6 Geplaatst: 13 mei 2003 Kunnen we HL-korting aanvragen? Ronald Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur. Link naar reactie
Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 13 mei 2003 Auteur Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 13 mei 2003 Gni, gni .... grappig want ik heb al een visje uitgegooid. Wij hebben zelf geen connecties bij Emmerce (toch ?). Ohhhh .... wacht Ruud Smeets is daar columnist ... daar heeft Zrski toch goede contacten mee ?!?! Zrski ... try it out ?! Ikzelf heb her en der even wat mailtjes verspreid naar ICT-companies ... who knows komt er wat positiefs uit ..... Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 13 mei 2003 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 13 mei 2003 Voor jullie allemaal geheim klinkende verbonden aangaan, kaartjes bestellen via Emerce kan tot 20 kaartjes per keer, met korting. Daarvoor hoef je geen connecties bij Emerce te hebben, staat gewoon op de website :) Link naar reactie
Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 13 mei 2003 Auteur Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 13 mei 2003 I know, maar voor nix is nog altijd beter dan korting! Niet dat dat moet, maar als het kan niet verkeerd toch ? Bydewee ... hebben we nog geen 16 geïnteresseerden voor de 5 euro discount per kaartje dus voorlopig valt er nog geen korting in de wacht te slepen. Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
rhoevers Geplaatst: 13 mei 2003 rhoevers 9 0 Geplaatst: 13 mei 2003 57 Euro = NFL 125,- voor een feestje, vrij prijzig, zeker in deze tijd De prijs is als je 01 - 05 Tickets besteld 45,00 euro. Scheelt weer 12 euro met jou prijs rhoevers ;) En dan .... quote Onder het genot van een (gratis) drankje Ookal weet ik niet waarom bijna tussen haakjes staat ? 45 euro EX BTW Prijzen tickets wanneer er meer tegelijk besteld worden. 01 - 05 Tickets 45,00 euro 06 - 15 Tickets 42,50 euro 16 - 20 Tickets 40,00 euro Ticketprijzen zijn ex. 19 % BTW Link naar reactie
Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 13 mei 2003 Auteur Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 13 mei 2003 Ohhhh sjoet ... ben nooit een rekenwonder geweest. En door die BTW niet mee te tellen reken ik mezelf dus rijker en eindig ik arm. 57 euro it is. Mmmmm een sportschool waar ik nooit heenga omdat het saai is, is net zo duur. En aangezien ik van plan ben zeer levendig op de dansvloer te staan valt de prijs nog reuze mee :D Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 24 juni 2003 Auteur Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 24 juni 2003 Zijn er nog HL-ers die hier naartoe gaan? Ikzelf ben op een ander event (New Venture) aanwezig, dus zul je mij daar niet treffen. Maar als ik het goed heb gaat Ronald Kleverlaan wel? Wie nog meer ? Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
Ronald Kleverlaan Geplaatst: 24 juni 2003 Ronald Kleverlaan 2,3k 6 Geplaatst: 24 juni 2003 Waarschijnlijk ben ik daar inderdaad. Maar te zien aan de reacties ben ik de enige?? Ronald Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur. Link naar reactie
Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 27 juni 2003 Auteur Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 27 juni 2003 Nou .. ik kwam vanmiddag Karel v.d. Poel tegen die tegen de avond op de weg was die kant op!!!! Was het leuk daar heren ?!?! en PLEASE ... zeg dat ik nix gemist heb :P Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
Ronald Kleverlaan Geplaatst: 27 juni 2003 Ronald Kleverlaan 2,3k 6 Geplaatst: 27 juni 2003 Heb het helaas voorbnj moeten laten gaan....maar aan de tijd van jou posting te zien heb je je s-avonds ook nog vermaakt?? Ronald Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur. Link naar reactie
Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 27 juni 2003 Auteur Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 27 juni 2003 Het was berry gezellie. Ik dacht dat ik naar de ondergaande zon aan het kijken was, maar dat was dus de opgaande ;D Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
Aanbevolen berichten