• 0

When and how is entrepreneurship effective?

Deze vraag is uitdagend voor mij en ik ben bezig met een onderzoek naar de vraag. "Wanneer" interpreteer ik als; wanneer in een bedrijfssituatie, productcyclus of economische situatie.

Is ondernemersschap bijvoorbeeld meer effectief in economisch slechte situaties of als een productcategorie voorbij de volwassenheidsfase is?

 

"Hoe" zou geinterpreteerd kunnen worden als het soort ondernemersschap. Is technologische ondernemersschap/ innovatie effectiever als een geologische?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Deze vraag is uitdagend voor mij en ik ben bezig met een onderzoek naar de vraag. "Wanneer" interpreteer ik als; wanneer in een bedrijfssituatie, productcyclus of economische situatie.

Is ondernemersschap bijvoorbeeld meer effectief in economisch slechte situaties of als een productcategorie voorbij de volwassenheidsfase is?

 

"Hoe" zou geinterpreteerd kunnen worden als het soort ondernemersschap. Is technologische ondernemersschap/ innovatie effectiever als een geologische?

[Cynische modus]Gefeliciteerd met deze fan-tas-tische interpunctie en formulering van deze voor jou uitdagende vraag. Is deze stelling copy-paste werk uit de opdracht die je van school hebt gekregen? [/Cynische modus]

Journalist bij Quote | Appbouwer. Zie mijn nieuwste project http://zeeweer.nl | en natuurlijk http://www.martijndemeulder.com

Link naar reactie
  • 0

Ja, dat lijkt me duidelijk ja, het is voor bedrijfswetenschappen. De uitdaging ligt dan ook vooral in het behalen van een hoog cijfer :P

 

Desondanks is het interessant om te onderzoeken of ondernemersschap een hoger rendement heeft ten tijde van een hoge mate van marktverandering of juist lager. Of zoals in het 1e bericht geschetst werd, bij andere veriabelen als fase van product levens cyclus of conjunctuur.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 77 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.