Higherlevel Meeting 9 januari 2009

Aanbevolen berichten

Ik zal er 9 januari niet bij zijn, ben dan aan 't overwinteren in Thailand. '

' ;D

 

Ik wens de dan aanwezigen een fantastische meeting toe! In de geest zal ik wel aan de Leo nam keng zitten ;)

 

Een Higherlevel Asia afdeling misschien een idee? Maak er dan maar song Leo nam keng van dan, kap kun maak kaa ;-)

 

Ik vind het prima. Er wordt zat geexporteerd vanuit Thailand naar NL, dus ook business zat hier. En het weer is heerlijk ;)

 

Sawasdee khrap!

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Link naar reactie

Ik had het nog open gelaten, omdat we waarschijnlijk op een leuke manier mee konden netwerken met een ander lopend initiatief die ik met een contact met een HigherlevelaarSter had. Als daar nog iets uitkomt kunnen we daar altijd nog naar toe gaan.

 

De initiatiefnemer waar Mikky het over had is de afgelopen weken nogal druk geweest, maar heeft vanmiddag eindelijk een bezoekje gebracht aan een gezellige lokatie om op 16 december de verjaardag van Calimero te kunnen vieren met collega HL-ers en andere kleine ondernemers. (daarnaast is ze niet zo van ver vooraf plannen)

Degenen die het niet erg vinden én in december én in januari te borrelen (vervelend hoor) en die over 2 weken niet tot over hun oren in het werk zitten, zijn welkom. De lokatie voldoet aan alle gestelde HL-criteria en als je wilt kun je een presentatie over Calimeromarketing bijwonen...

 

Daarnaast heb ik met Mikky afgesproken dat ik de aanmeldingen laat lopen via de agenda van HL. Lekker makkelijk voor jullie en alle anderen die willen komen, moeten verplicht een bezoekje brengen aan dit forum. ;D

 

Meer info over deze borrel/meeting kun je vinden op http://www.calimeromarketing.nl/DaviWB/Pagina29.html.

 

Graag tot de 16e.

 

Karen

 

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Daarnaast heb ik met Mikky afgesproken dat ik de aanmeldingen laat lopen via de agenda van HL. Lekker makkelijk voor jullie en alle anderen die willen komen, moeten verplicht een bezoekje brengen aan dit forum. ;D

 

Goed om te zien dat alle aanmeldingen (op 1 na) al deelnemers zijn van HL.nl ;-) Of heeft calimero zijn eigen vriendjes alsnog op een andere manier benaderd?

Ik ontmoet alle HL/Calimero vriendjes de 16e ! En trouwens... op de 9e januari zijn diezelfde vriendjes natuurlijk weer van harte welkom !

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Degenen die in de agenda hebben aangegeven aanwezig te zijn heb ik een email gestuurd.

 

Maar... uiteraard ook voor mensen die zich nog aanmelden het volgende !

 

Henri Kroeze heeft zeer enthousiast aangeboden om de meeting in zijn bedrijf te houden.

Ikzelf ben daar ook enthousiast over. Ik bedoel, toch enorm leuk om mensen die je op Higherlevel.nl ontmoet in real businesslive te kunnen ontmoeten !

 

Er is slecht 1 maar... Er wordt deze keer afgeweken van een voorwaarde, namelijk dat een locatie met openbaar vervoer bereikbaar moet zijn.Het bedrijf van Henri bevindt zich in 's Gravendeel. Per openbaar vervoer moeilijk/moeizaam te bereiken. En daarom aan jullie een verzoek.

- Vinden jullie het erg om met de auto te komen?

- Als je niet in het bezit van een auto bent, is het dan mogelijk om met een mede-Higherlevelaar mee te rijden?

 

Als op bovenstaande je antwoord "nee" is, dan ben ik wel in de stemming, mede door Henri's enthousiasme, om je op te halen op station Rotterdam of Dordrecht. Echter... dat kan natuurlijk niet als velen van jullie het vervelend vinden en/of niet de mogelijkheid hebben om met de auto te komen. Dan dien ik een andere locatie te zoeken.

 

Maar... Positief als ik ben... Ga ik er vanuit dat het geen problemen oplevert ;-)

 

Wil je mij alsjeblieft op zeer korte termijn laten weten wat je mening is?

Time flies en voor we het weten is het volgend jaar !

 

Ohhhhh.... tijdstip 9 januari : 17.00 - 22.00 uur !

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Het HL on Tour idee spreekt me nog altijd erg aan en ik ben daarnaast ook benieuwd naar Henri's Tiny Toy Car garage, dus ik wil heel graag weer acte de presence geven. Enig nadeel vind ik wel dat de meeting in plaats van centraal in het land (en dus voor iedereen gemiddeld even ver) nu op een toch wel wat afgelegener locatie plaats vindt.

 

Niets ten nadele van 's-Gravendeel natuurlijk maar zeker voor mensen die wat noordelijker wonen (zoals ik dus) is het een stuk verder rijden.

 

Vandaar dus ook mijn vraag of er iemand interesse heeft om te Carpoolen richting de meeting? Op die manier wordt het qua benzinekosten natuurlijk een stuk goedkoper, belasten we het millieu minder, plus het is een stuk gezelliger dan alleen rijden.

 

Je ziet, alleen maar voordelen :)

 

Ik zit in Emmeloord (Noordoostpolder, dus zeg maar tussen Lelystad en Zwolle in) en ben natuurlijk zonder meer bereid om je een stuk tegemoet te rijden om daar in te stappen en/of je ergens op te pikken.

 

Ik hoop dat er gegadigden zijn.

 

Ik vond de vorige meeting erg gezellig en zie er naar uit deze meet ook (hopelijk) weer aanwezig te kunnen zijn.

 

 

 

 

Mediascape - Hét adres voor betaalbare huisstijlen, reclame en websites.

We heten u van harte welkom op: www.mediascape.nl

Link naar reactie

Hai René,

 

Er is geen dresscode en die zal er wel nooit komen, met al die diverse mensen bij elkaar. En dat is mooi.

 

De kilt was de vorige keer mijn idee om zoveel mogelijk mensen naar Utrecht te krijgen. Al was het maar omdat ze niet dachten dat ik het zou durven. Maar in een vorig leven heb ik regelmatig de kilt gedragen, dus was mijn schaamte snel voorbij ;-D

 

Come as you are, zou ik zeggen. Lijkt mij meer dan genoeg.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 76 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.