Higherlevel Meeting 9 januari 2009

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ik ben gek op eigen HL-initiatieven. Scheelt mij weer nadenken vooraf. Dat doe ik dan tijdens de voorbereidingen wel ;D

 

Ik had het nog open gelaten, omdat we waarschijnlijk op een leuke manier mee konden netwerken met een ander lopend initiatief die ik met een contact met een HigherlevelaarSter had. Als daar nog iets uitkomt kunnen we daar altijd nog naar toe gaan.

 

Maar... Januari it is.

Zou het een agendaprobleem voor iedereen zijn als we het op vrijdag doen?

Als nee... dan is vrijdag 9 januari a date !

 

Trouwens, gezien de poll, houdt dit in dat we dan vanaf januari 3maandelijks bij elkaar komen !

Als vrijdag okay is, dan ga ik data voor heel 2009 plannen. Dan is dat voor ieders agenda ook alvast gereserveerd. En kunnen alle nieuwe leden per kwartaal daarop aanhaken.

 

Qua locatie is in deze discussie besproken dat we die afwisselen. Er hebben zich al gastheren aangemeld.

Wat qua locaties belangrijk is (naast de rolstoeltoegankelijkheid), i.t.t. vorige keer, dat het zowel met openbaar vervoer als ook met auto (parkeren) redelijk makkelijk bereikbaar moet zijn. Depends qua reistijd where U come from. Maar dat zal dan voor de 1 een keer omrijden zijn en voor de ander dicht bij huis ;)

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Dresscode: ROZE.... Omdat zwart/wit ondernemerschap nu eenmaal niet bestaat. Think pink ;)

Voor de heren die rose met iets anders associeren, mag grijs ook. Alhoewel ik dat dan weer associeer met de grijze massa en dat past ons eigenlijk ook niet. Paars dan maar? Modekleur dit seizoen. Ennnnnn.... Ondernemers gaan graag met hun tijd mee ;)

 

Geheim wachtwoord is niet nodig: IEDEREEN IS WELKOM !

 

 

vervolgvraag: welke locatie in Utrecht?

 

Leuk geprobeerd ! Maar.....

 

Qua locatie is in deze discussie besproken dat we die afwisselen.

 

[bèèèhèèèèèèèèèèèè :P ;D

Pas je op voor dat hek aan het eind van de dam?

 

Zwarte schaapjes volgen kan inderdaad problemen opleveren. Maar trust me... Je komt nog eens ergens als je iemand volgt die altijd de andere kant op gaat ;D

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

 

Staat er in !

 

 

 

Dan ben ik de eerste die gaat passen: op vrijdagavond sta ik in de winkel.

 

 

Voor een volgend samenzijn stel ik mijn toko ook beschikbaar.

Ruimte voor dikke 50 man. Als we allemaal willen kunnen zitten (denk het niet?) wordt het wat lastig.

 

Klanten nodig ;) Net als laatst bij de afslag van een zweedse meubelzaak enorme files....

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 231 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.