• 0

Beste ondernemers,

Ook ik ben tegen dit probleem aangelopen, de huisregels,na lang denken speuren en diverse bloknote's al verslinden te hebben vraag ik jullie om hulp, niet omdat ik lui ben maar ik kan maar niet goed de huisregels onder begrijpelijk nederlands verwoorden voor mijn personeel,ik wil duidelijkheid creeeren voor mijn mijn personeel wat ik van ze verwacht, mijn vraag is dan ook heeft iemand een voorbeeld voor mij van bedrijfsregels wat mijn handvat is om dit op mijn eigen branche te projecteren, namelijk byouterieen, want het gaat nu te lang duren voor mezelf vind ik.

Met vriendelijke groet

Tim van Veen

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/17247-bedrijfsregelshuisregels/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

• 0

Als je gewoon kant-en-klare voorbeelden zoekt kan je gewoon Google gebruiken. Daar is niets mis mee, als jij het belangrijk vindt mag dat best wel wat tijd kosten om te zoeken lijkt mij? ;)

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

• 0

Bedrijfsregels kun je niet zomaar van internet plukken. Wel misschien de basis, maar deze basis moet daarna wel specifiek naar jouw bedrijf en wensen worden vertaald. In ontwerp en implementeer o.a. bedrijfsregelsregels en sta elke keer weer verbaasd, hoe verschillende ondernemers in elkaar zitten, hoe branches verschillend zijn. Bovendien moeten ze aanlsuiten op je CAO, als die van toepassing is.

Wim

Expert Sociale Verzekeringen, Arbeidsvoorwaarden, Ziekteverzuim

www.aspon.nl

• 0

Sinds enkele weken zijn de RuleSpeak zinspatronen voor het opstellen van regels in begrijpelijke taal ook voor het Nederlands beschikbaar. Zie www.spam.nl

Succes,

Silvie Spreeuwenberg

Beste Sylvie. Welkom op higherlevel. Je bijdrage is echter in strijd met de huisregels en bevat een bericht dat als Spam wordt aangemerkt. Om die reden is de link verwijderd

• 0

Silvie Spreeuwenberg

Beste Sylivie, ook dit is niet toegestaan. Je verwijst naar een website waar je zelf belang bij hebt, en je legt niet uit waarom eea zo zinvol is. Daarnaast moet er eerst geregistreed worden voor er gedownload kan worden, dus zo 'gratis' is het niet.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar