• 0

huisvesting

Als redelijk ervaren ondernemers willen we binnenkort een nieuw bedrijf oprichten en zijn op zoek naar huisvesting. Het mooiste is natuurlijk een eigen pand kopen en dat inrichten volgens eigen smaak. Onze cashflow noopt ons echter te zoeken naar alternatieven waarbij je dan stuit op huur(+alle punten die daar bij komen kijken) en Regus. Ik kan een goede kostenvergelijk (inclusief mngt attention en vertragingen) maken tussen beide vormen echter wat ik nog niet kan is een vergelijking maken tussen Regus en vergelijkbare aanbieders van standaard-snel-te-betrekken huisvesting. Weet iemand soortgelijke partijen in de Nederlandse markt liefst in de buurt van grote woonkernen met goede bereikbaarheid van OV en snelwegen (met name Rotterdam).

 

groet,

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

echter wat ik nog niet kan is een vergelijking maken tussen Regus en vergelijkbare aanbieders van standaard-snel-te-betrekken huisvesting.

Maak een lijstje van deze organisaties die in de regio/plaats die je wenst kantoorruimte hebben en de faciliteiten bieden die je wenst. Dit kan namelijk verschillen van alleen een kantoor of ook administratieve ondersteuning e.d. Vraag bij allen naar referenties. Dan kun je de personen die gebruik maken/hebben gemaakt van deze bedrijfsverzamelgebouwen benaderen en vragen naar hun ervaringen.

 

Lees ook deze topic waaruit blijkt dat FlexStart (mocht die in je lijstje voorkomen) niet wordt gewaardeerd en waar Regus positief wordt besproken.

 

Uiteindelijk is van belang dat het bedrijfsvezamelgebouw aan jou wensen voldoet !

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0

Afhankelijk van je business er je ruimte behoefte kun je hijken op je bij één van de incubators van www.bvit.net terecht kan of bij area 010 in rotterdam, of bij één van de incubators of bedrijfsverzamel gebouwen die op http://www.beursplein3.com/startkapitaal/overzicht_incubators.htm te vinden zijn.

 

Het helpt wel als je aangeeft naar welke regio je voorkeur uitgaat.

 

Groeten,

Nils

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 147 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.