Wie heeft jouw stem?

Aanbevolen berichten

Gefeliciteerd Zrski! :biertje:

 

 

Ik heb al gestemd 8) en wel op D'66 no .26 : Latifa Cherrabi . (specifiek 26 omdat ze uit dezelfde stad komt als ik. )

 

 

Ik hoop op 10 zetels!! (8 minimaal)

 

:wave:

'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Das mooi, want eigenwijs als ik ben doe ik dus iets anders.

Mijn gevoel ligt bij de VVD omdat ik het zelf heel prettig vind om liberaal bezig te zijn.

Maar ik vind de VVD peopletjes (including Dijkstal) helemaal nix. Ook de ministersposten die nu bezet zijn vanuit de VVD vind ik niet om over naar huis schrijven.

 

Ik pas dus de Amerikaanse praktijk toe en stem niet op een partij maar op een persoon, nl. Balkenende.

Ben het niet helemaal eens met waar hun partij achter staat, maar als er eenmaal een kabinet gekozen is, blijft er toch niets van het oorspronkelijke programma over (like the past four year).

Dus ik ga zo eens kijken welk digitaal knopje ik rood in ga kleuren voor Balkenende.

Heb voor de lol een rode potlood meegenomen, want zeg nou zelf ... het hele politieke gebeuren is één dramatisch theater ... en ben ik alvast dressed for succes met potlood in mijn oor!

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

*RECTIFICATIE stemgedrag Kermie*

 

Instabiel met mijn mening wat betreft de politiek heb ik gisteren in het stemhokje spontaan een andere keus gemaakt.

Ook ik heb gekozen voor Zalm. Reden was, dat ik gisteren onderweg naar huis bedacht dat de VVD toch beter bij mijn liberale gevoel past.

Daarnaast zouden mijn Opa & Oma (inmiddels alweer 89 jaar) het nooit redden zonder huursubsidie en Zalmsnip.

En dan nog wat ... ik heb gisteren alle interviews, speeches en gesprekken gevolgd en de VVD was de enige die sprak over ondernemers in Nederland.

En tsja ... dan voel ik me toch wel happy met mijn keus.

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 285 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.