zichtbare reuzen en kneuzen

Aanbevolen berichten

ja klopt. het irriteert me alleen als mijn reacties op anonieme kneuzen weggepoetst worden. Wees dan zo fair en doe ook iets aan die anonimiteit.

 

anonieme profielen best maar anonieme kneuzen mogen van mij best wel met de nickname bekend gemaakt worden. en als je onder eigen naam reageert toon dan ballen en zet je naam er bij ;)

Helemaal mee eens. Dat is mij recentelijk ook overkomen in deze thread. Ik snap niet waarom de moderators mijn weggestreepte postings laten staan, maar vervolgens een post waar ik alleen maar aangaf dat ik het niet verkeerd bedoelde en vergissen ook menselijk is, waar ik dan ook weer een reus op kreeg, wordt verwijderd. En de post, die daarna weer kwam als reactie op mijn post, blijft dan weer staan.

 

Ik heb maar heel zelden eens een reus of kneus uitgedeeld, maar eigenlijk kan dat hele reuzen en kneuzen systeem me gestolen worden. Ik heb zelf ook reuzen ontvangen, die ik helemaal niet wilde. Ik heb er eens een boel gekregen alleen maar omdat ik een aanbod deed om voor iemand in nood belangeloos de website onder handen te nemen. Dat aanbod is vervolgens niet uitgevoerd, omdat desbetreffende persoon er al mee was gestopt. Dat kweekt bij mij gemengde gevoelens.

 

Vooral de anonieme kneuzen erger ik me groen en geel aan. Het is aan de ene kant dan zo makkelijk om even te laten zien dat je iemands mening niet deelt, omdat je naam niet wordt getoond, en aan de andere kant ontneem je min of meer de mogelijkheid om er op te reageren. Als je dan de ballen hebt, post je ongenoegen dan gewoon in een comment. Dan blijft de discussie open.

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 251 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.