nathalie47 Geplaatst: 14 mei 2003 nathalie47 1 0 Geplaatst: 14 mei 2003 kan iemand mij helpen met een ondernemingsplan van een trimsalon heb hier het voorbeeld voor me maar ik weet niet waar ik de informatie vandaan kan halen heb al gezocht op het internet maar dat levert niets op ze geven alleen ondernemingsplannen aan waar je of voor moet betalen of dat het uit 4 dingen bestaat maar niet waar je die dingen vandaan kan halen groetjes van een wispeltreurig persoon Link naar reactie
0 Bart Geplaatst: 14 mei 2003 Bart 95 0 Geplaatst: 14 mei 2003 Ha Nathalie, Het schrijven van je plan is een tijdrovend karwei. Je zult niet op internet complete delen voor je plan tegenkomen en in je word documentje plakken. ;) Je zal aan de hand van een duidelijke handleiding je ondernemersplan moeten schrijven. Wickedgirl heeft een goeie link staan in die catogorie! Werk ieder onderdeel gewoon uit. Schrijfen..lezen..herschrijven...lezen..overdenken...herschrijven...etc!! Suc7 Bart ice Link naar reactie
0 Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 14 mei 2003 Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 14 mei 2003 Dit is een dubbele post !!! Omdat het in dit board ook wordt gevraagd vermoedt ik dat het ook om een studiecase gaat. Tot tegendeel is bewezen gaat hier een slotje op. Baart je kunt natuurlijk verder babbelen met Nathalie74 op bovenstaande link. Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
nathalie47
nathalie47
kan iemand mij helpen met een ondernemingsplan van een trimsalon
heb hier het voorbeeld voor me maar ik weet niet waar ik de informatie vandaan kan halen heb al gezocht op het internet maar dat levert niets op
ze geven alleen ondernemingsplannen aan waar je of voor moet betalen of dat het uit 4 dingen bestaat maar niet waar je die dingen vandaan kan halen
groetjes van een wispeltreurig persoon
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag