Aanbevolen berichten

geen enkele, ik heb een event geplaatst en kreeg m niet geplaatst zonder een topic aan te geven. ik heb toen "hier is nog geen topic voor" aangevinkt en het event geplaatst.

 

Ik wil helemaal geen topic :-\ ds die mag er af hoor!

Met zonnige groet,

 

Rebecca Kanne

Image Builder

www.Dare2be.eu

Link naar reactie

Mischien wat meer informatie?

 

Wie geeft de pitch? Welk probleem wordt er geadresseerd? Voor wie is de opleiding bedoeld, en waar wordt er voor gepitched? (opdrachtgevers of investeerders)

 

Zijn er ook kosten aan de training verbonden?

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Hoi Allemaal.

 

Thanks to Google kwam ik achter al deze reacties, vandaar ook nu pas mijn antwoord. 1. de topic was een foutje, eea was wat onduidelijk toen ik mn event wilde plaatsten (we zijn niet allemaal reuzen) en ik heb toen ook gevraagd of dat verwijderd kon worden...

 

En dan Dare2Pitch, jammer dat je niet even op mn site bent gaan kijken waar de uitleg staat, wellicht dat eea dan wel wat duidelijker was geworden. Dare2Pitch is voor de startende ondernemer en bedoelt om met elkaar veilig dat ding uit te spreken. Ik merk vanuit mijn netwerk dat men wel weet hoe belangrijk de pitch is maar het daadwerkelijk uitspreken wil niet altijd lukken.

 

Het is geen training, het is geen workshop, daar hebben we andere aanbieders voor, Edo is daar véél beter in dan ik ;). Wat ik doe is een moment faciliteren om met elkaar de pitch uit te spreken. en het betreft de Pitch die je op netwerkbijeenkomsten en elk ander kennismakingsmoment uitspreekt.

 

Kost niks, is leuk, geeft energie, is kleinschalig en vooral gericht op de "kleine" ondernemer die nog niet zo lang bezig is.

 

Edel bleek niet zo'n goede treffer, te weinig privacy en parkeerplaats. Dus ben ik overgestapt naar een nieuwe hotspot (wellicht ook nog om de hoek) Grand Cafe Fossa aan het Bos en Lommerplantsoen.

 

vrolijke groet,

Rebecca

 

Met zonnige groet,

 

Rebecca Kanne

Image Builder

www.Dare2be.eu

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 182 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.