• 0

Verantwoordelijk voor incassokosten door valse bestelling onder mijn naam?

Bron: http://forum.fok.nl/topic/1201279

 

Kan iemand gedwongen worden € 250,- aan incassokosten te betalen, indien hij zich nooit heeft aangemeld als klant?

 

De webhoster zegt: "Dan moet de klant maar aangifte doen in valsheid in geschrifte, als iemand anders op zijn naam besteld heeft."

 

Wat denken jullie hierover? De eerste post op het fok!forum verschaft duidelijkheid over de exacte situatie.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Uit die eerste post: 'Via een webdesign bedrijf is er een hosting afgesloten bij een bedrijf waar ze nooit iets afsluiten. Ik kreeg heel gek een brief van het bedrijf Hosting2Go of ik een bedrag wilde overmaken van een kleine dertig euro.'

 

Dus het is een van tweeen: jij hebt je webdesigner (al dan dan niet expliciet) opdracht gegeven om hosting te regelen, of niet. Wat is waar?

 

In het 1e geval ben jij verantwoordelijk, en het 2e geval je webdesigner. In beide gevallen is er sprake van onduidelijke communicatie.

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Link naar reactie
  • 0

Volgens mij dient je webdesigner de kosten gewoon te betalen.

 

Ik maak nu hetzelfde mee met een Disneypakketje, al zijn de kosten nog maar € 8,-. Ben alleen niet van plan te betalen en moest gisteren toch een paar brieven schrijven, heb even naar Sanoma Uitgevers een extra brief gestuurd.

 

Ik zal het topic op FOK! volgen, ben benieuwd!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 261 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.