estestest Geplaatst: 14 mei 2003 estestest 29 0 Geplaatst: 14 mei 2003 Jonge innovatieve wijnhandelaar, vinoloog, heeft geweldig ideeen op zijn vakgebied. Zo is hij bijvoorbeeld in het bezit van een mobiel wijnproeflokaal ( volstrekt unieke manier van klantenwerving) en is hij op het moment bezig om een zeer aparte verpakking van wijn te ontwikkelen samen met een zeer talentvolle, wijnmaker. Voor deze ontwikkeling , die een revolutie in de wijnhandel kan veroorzaken, zoekt hij financiers. Onder het genot van een uitgebreide gratis wijnproeverij zal ik een tipje van de sluier oplichten. Alle geintereseerde, mogenlijke investeerders, zijn dinsdag 20 mei 2003 om 14.00 uur van harte welkom in mijn proeflokaal in Leiden. We proeven eerst een aantal wijnen zonder houtrijping en daarna een aantal met houtrijping, dan wordt direct inzichtelijk wat mijn gouden idee is. Het adres : Est Est Est degustaties www.estestest.nu Citrusweg 14 2321 KD Leiden ps Collega´s, vrienden, partners zijn ook van harte welkom mail ff met hoeveel personen je komt. Link naar reactie
Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 14 mei 2003 Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 14 mei 2003 Subliem idee ! Verstuur je je uitnodiging ook naar wijnleveranciers? Die personen hebben wellicht ook een fijne bankrekening om te investeren in jouw innovatie? Zibb Horeca bijvoorbeeld voor exposure in Misset? En misschien ook de grote hotelketens wellicht interessant als investeerders. Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
estestest Geplaatst: 15 mei 2003 Auteur estestest 29 0 Geplaatst: 15 mei 2003 Ik ben zelf wijnleverancier, ik heb weinig behoefte aan concurrenten die met mijn idee aan de haal gaan. Misset horeca is leuk blad voor horecaondernemers en koks maar zeer kortzichtig en oppervlakkig, redacteurs zien niet wat er belangrijke ontwikkelingen zijn maar schrijven leuke stukjes over 13 in een dozijn zaken die nieuw bestek hebben aangeschaft. Hotelketens zijn uiteraard wel van harte welkom. Ik wil hierbij nogmaals benadrukken dat het hier gaat om een open uitnodiging die als doel heeft; kennis op wijn gebied vergroten, netwerken en uitleg van mijn revolutionaire idee. ps met die fijne bankrekening van wijnleveranciers valt het wel mee, in deze tijden is het niet gemakkelijk om kwaliteitswijnen te verkopen, het eerste waar de afnemers naar kijken is de prijs. Link naar reactie
zrski Geplaatst: 15 mei 2003 zrski 4,5k 26 Geplaatst: 15 mei 2003 Mik, drink jij een wijntje voor me daar? Helaas kan ik er niet bij zijn. HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 15 mei 2003 Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 15 mei 2003 Ik ben zelf wijnleverancier, ik heb weinig behoefte aan concurrenten die met mijn idee aan de haal gaan. Een concurrent die wil investeren kan ook partner worden. Aan de haal gaan met je idee lijkt me moeilijk. Je geeft je innovatie toch niet bloot tijdens het proeven? Bovendien zijn andere wijnleveranciers wellicht in de toekomst klanten van je, dan kopen ze de wijn bij je in? Of xie ik het nu verkeerd. Wat de vakbladen betreft ... any exposure is welkom. Denk bijvoorbeeld aan de innovatie van de vacuvin (schrijf je dat zo?). In ieder geval wel onwijs veel suc6 natuurlijk de 20e. Ik hoop dat je veel leuke reacties krijgt van de investeringswereld. Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
estestest Geplaatst: 15 mei 2003 Auteur estestest 29 0 Geplaatst: 15 mei 2003 Bovendien zijn andere wijnleveranciers wellicht in de toekomst klanten van je, dan kopen ze de wijn bij je in? Of xie ik het nu verkeerd. Je xiet het denk ik een beetje verkeerd, ik wil mijn innovatie direct aan de wijnproducenten verkopen. Worldwide zeg maar. Ik weet zeker dat de behoefte er bij hen is. Ik heb in die wereld ook mijn netwerk. Waar ik behoefte aan heb is een netwerk van financiers, adviseurs en ervaring in het verkopen van een product worldwide. Over vacuvin ( je schreef het goed) kan ik kort zijn. Een fantastisch bedrijf met een waanzinnig succes. Kijk eens op hun site www.vacuvin.nl wat je allemaal kan bereiken met innovaties op wijngebied. Absoluut een bron van inspiratie en motivatie voor mij. Link naar reactie
Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 15 mei 2003 Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 15 mei 2003 Ohhhh alridy ... dan XQS voor my mind wrap. Op naar de wijnproducten dus. Heb je het netwerk van NOVU bereikt bydewee. Niet dat die in de wijnproducten zitten, maar wel in investerders voor innovatie. Kun je een opsomming maken van de georganiseerd IC's en VC's die je hebt uitgenodigd? Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
estestest Geplaatst: 15 mei 2003 Auteur estestest 29 0 Geplaatst: 15 mei 2003 Nuvo heb ik zojuist op de hoogte gebracht en geinviteerd. Andere personen en instanties die interesse hebben getoond en of zijn uitgenodigd. Arjan Brienen van AGT Annedien Hoen van Impulsant Nils van Nibib Karel van Blue Nova Ties van Ties.lu Vectrix Ron Verweij en nog veel meer , trouwens iedereen is welkom, de enige voorwaarde is een passie voor wijn te koesteren. Laat me weten wat je ervan vindt Link naar reactie
Ronald Kleverlaan Geplaatst: 18 mei 2003 Ronald Kleverlaan 2,3k 6 Geplaatst: 18 mei 2003 Veel succes! Ik kan er helaas niet bij zijn, maar ik hoop dat je succes hebt! Ronald Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur. Link naar reactie
estestest Geplaatst: 23 mei 2003 Auteur estestest 29 0 Geplaatst: 23 mei 2003 Erg jammer, er was niemand, terwijl er toch zo veel moois te proeven was. :'( Link naar reactie
Ronald Kleverlaan Geplaatst: 23 mei 2003 Ronald Kleverlaan 2,3k 6 Geplaatst: 23 mei 2003 Zonde! Hadden de personen in het bovenstaande rijtje geen tijd? Ik ga er vanuit dat je ze wel gestalked hebt (Mailtje week van te voren als herinnering en gebeld een dag van te voren?). Sommige mensen hebben een duwtje in de rug nodig om een goed glas wijn te proeven.... Geef het niet op! Succes met je volgende proeverij! Ronald Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur. Link naar reactie
estestest Geplaatst: 23 mei 2003 Auteur estestest 29 0 Geplaatst: 23 mei 2003 Nee, ik ben niet zo´n stalker, ik geloof in het principe van de gonzo marketing. DWZ gesprekspartners als gelijke beschouwen ongeacht fuctie, status enz enz. Ik benader mensen zoals ik ook benaderd zou willen worden, met respect en aandacht voor hun wensen. Blijkbaar wenste men niet te proeven of had men andere prioriteiten, ik kan daar mee leven. Ik geef nooit op maar wil en kan me niet verlagen tot het niveau van spamming en stalking. Met vriendelijke groet, Maarten Link naar reactie
Ronald Kleverlaan Geplaatst: 26 mei 2003 Ronald Kleverlaan 2,3k 6 Geplaatst: 26 mei 2003 Je hoeft ook niet te "stalken" in de negatieve zin, dat zil ik ook zeker niet voorstellen. Als ze niet geinteresseerd zijn komen ze toch niet. Ik bedoelde eigenlijk om ze een eenvoudige reminder te sturen, zodat ze er op een vriendelijke wijze aan herinnerd worden.... En dat betekend helemaal niet dat je je "verlaagd" of zoiets. Ik vind het helemaal niet raar om een zakelijke of persoonlijk afspraak van te voren nog even te bevestigen. Hopelijk heb je de volgende keer meer succes! Ronald Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur. Link naar reactie
Aanbevolen berichten