Ik ben nieuw op het forum, en zal in het kort even mijn situatie uitleggen,
ben 21 jaar oud, weer zzp'er vanaf juni 2008 (heb al een faillissement meegemaakt in eind 2007)
Helaas failliet gegaan door schulden uit het verleden wegens vanaf 16 jaar woonachtig op mezelf.
dat faillissement is in mei 2008 weer opgeheven bij gebrek aan baten, (wegens geen recht op uitkering en tijdelijk arbeidsongeschikt. Dus ik had geen inkomen)
Nu wil ik dus weer een kleine lening om goed te kunnen opstarten, ik heb +/- 7000 euro nodig
van dat geld wil ik mijn laatste schulden afbetalen +/- 4000 euro en de rest investeren in het bedrijf.
anders kom ik niet verder.. en blijf ik weer op dit punt hangen.
maar in mijn situatie wil geen ene bank waar ik het geprobeerd heb met mij in zee gaan,
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ynkee
Ynkee
Hallo,
Ik ben nieuw op het forum, en zal in het kort even mijn situatie uitleggen,
ben 21 jaar oud, weer zzp'er vanaf juni 2008 (heb al een faillissement meegemaakt in eind 2007)
Helaas failliet gegaan door schulden uit het verleden wegens vanaf 16 jaar woonachtig op mezelf.
dat faillissement is in mei 2008 weer opgeheven bij gebrek aan baten, (wegens geen recht op uitkering en tijdelijk arbeidsongeschikt. Dus ik had geen inkomen)
Nu wil ik dus weer een kleine lening om goed te kunnen opstarten, ik heb +/- 7000 euro nodig
van dat geld wil ik mijn laatste schulden afbetalen +/- 4000 euro en de rest investeren in het bedrijf.
anders kom ik niet verder.. en blijf ik weer op dit punt hangen.
maar in mijn situatie wil geen ene bank waar ik het geprobeerd heb met mij in zee gaan,
heeft iemand nog tips waar ik het kan proberen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/17338-na-faillisementsopheffing-weer-starten-waar-kleine-lening-te-krijgen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag